Gå til innhold

Synes du Liam er et fint navn?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint hvis du bor i Irland.....

Skrevet

Bare hvis du bor i Irland....

Skrevet

Jeg får bare assosiasjoner med Neeson, så vet ikke helt. Ikke på en norsk unge i hvert fall.

Skrevet

Nei, det er ikke fint, og i hvertfall ikke på en norsk gutt.

Skrevet

Jeg synes det er finere enn mange av de andre gutenavnene som noen ganger presenteres her :)

Skrevet

I samme harrygata som Patrick og Kevin. Vår tids svar på Tommy, Johny og Roger.

Skrevet

Jeg synes Liam er et nydelig navn:) Får vi en gutt en gang, tror jeg vi velger det navnet til ham:)

Forøvrig synes jeg ikke du burde høre så mye på svarene du får her inne ang. navn. Navn er noe DERE velger, og synes dere det er fint nok, velger dere det:)

Skrevet

Nydelig synes jeg pga. assosierer det med en flott fyr jeg kjente engang. Men dette var i England, kalte min egen unge et engelsk navn og dette går fint i min familie.

Skrevet

Liam er et aldeles nydelig navn!! <3

Jeg hadde glatt kalt babyen vår det om det ble gutt, og jeg hadde fått lov av Papsen til babyen.. Men han nekter dessverre! :-(

Skrevet

Jeg synes det blir veldig harry på en norsk barn. uttalen passer ikke på norsk, og det er et typisk "ung mor-navn".

Skrevet

Du om det;)

Kjenner to små Liam'er og begge mødrene er over 30 (og begge fedrene er ikke norske). Passer fint både på norsk og engelsk.

Skrevet

Syntes det er kjempe fint. Hadde lyst på det selv, men fikk ikke lov av BF..:P

Skrevet

Bare hvis du er hardcore Oasis-fan og digger feil bror!

Skrevet

Vi bor i England. Det er et typosk navn å velge når en av foreldrene er Engelske. Men jeg personlig ville foretrekt Ian. På en helnorsk unge høres det rimelig fjernt ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...