Anonym bruker Skrevet 4. februar 2010 #4 Skrevet 4. februar 2010 Jeg får bare assosiasjoner med Neeson, så vet ikke helt. Ikke på en norsk unge i hvert fall.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2010 #6 Skrevet 4. februar 2010 Nei, det er ikke fint, og i hvertfall ikke på en norsk gutt.
Gjest Skrevet 4. februar 2010 #7 Skrevet 4. februar 2010 Jeg synes det er finere enn mange av de andre gutenavnene som noen ganger presenteres her
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2010 #8 Skrevet 4. februar 2010 I samme harrygata som Patrick og Kevin. Vår tids svar på Tommy, Johny og Roger.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2010 #10 Skrevet 4. februar 2010 Jeg synes Liam er et nydelig navn:) Får vi en gutt en gang, tror jeg vi velger det navnet til ham:) Forøvrig synes jeg ikke du burde høre så mye på svarene du får her inne ang. navn. Navn er noe DERE velger, og synes dere det er fint nok, velger dere det:)
mor til ei lita tuppe Skrevet 4. februar 2010 #11 Skrevet 4. februar 2010 Nydelig synes jeg pga. assosierer det med en flott fyr jeg kjente engang. Men dette var i England, kalte min egen unge et engelsk navn og dette går fint i min familie.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2010 #12 Skrevet 4. februar 2010 Liam er et aldeles nydelig navn!! <3 Jeg hadde glatt kalt babyen vår det om det ble gutt, og jeg hadde fått lov av Papsen til babyen.. Men han nekter dessverre! :-(
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2010 #14 Skrevet 4. februar 2010 Jeg synes det blir veldig harry på en norsk barn. uttalen passer ikke på norsk, og det er et typisk "ung mor-navn".
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2010 #15 Skrevet 4. februar 2010 Du om det;) Kjenner to små Liam'er og begge mødrene er over 30 (og begge fedrene er ikke norske). Passer fint både på norsk og engelsk.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2010 #16 Skrevet 4. februar 2010 Syntes det er kjempe fint. Hadde lyst på det selv, men fikk ikke lov av BF..
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2010 #17 Skrevet 4. februar 2010 Bare hvis du er hardcore Oasis-fan og digger feil bror!
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2010 #18 Skrevet 4. februar 2010 Vi bor i England. Det er et typosk navn å velge når en av foreldrene er Engelske. Men jeg personlig ville foretrekt Ian. På en helnorsk unge høres det rimelig fjernt ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå