Gå til innhold

Noen mars barn som er kommet til verden?


Gullet og frøet <3 FØDEKLAR <3

Anbefalte innlegg

Er litt nysgjerrig på om det er noen av mars barna som allerede er kommet til verden?

 

Selv har jeg termin 19 mars og føler det nærmer seg med stormskritt nå:)

 

Førstemann ble født 3 uker før termin, men håper denne jenta holder seg inne litt lenger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei har ikke tremin før 3mars,men slik denne uken har vært med maserier,stikkninger og alt som tyder på at ting er igang ser det mest sannsynligvis ut som det blir februarbarn på oss.

Skal til jordmor i morgen så vil det vise seg hva hun sier om denne babyen har tenkt å komme før.

Begynner å bli ganske sliten i kroppen av sammentrekningene nå.

Moren min hadde det akkurat slik rett før hun fikk meg og søskene mine så vi får bare vente å se hva de nærmeste dagene bringer.

Menssyklusen min har heller ikke vært jevn og vi hadde ikke noe å gå ut ifra da jeg fant ut at jeg var gravid,så kan jo hende jeg er klart som et egg...

Spennende:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. Ja, vi har det bra. Fortsatt å sykehuset da det er noen start problemer. Men ingen ting å uroe seg over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jada, her kom lillemann 20.des og jeg hadde termin 27.mars, altså 13 uker før tia :S

alt ser heldigvis bra ut :)

er nok på sykehuset til nærmere termin, men det skal vi fint klare, så lenge alt er bra med minien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til dere som har født... håper alt står bra til med mor og barn og ønsker dere masse lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

vi fikk vår lille gutt 6 februar;) vannavgang i uke 36+3, ble satt i gang 36+5 og han kom samme kveld;)

Litt startproblemer hos oss også,men nå er vi hjemme etter to uker på sykehus.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har oxo født:) Kevin kom mandag 15 februar... hadde termin 3.mars:) GLED DERE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble det keisersnitt i går (19nde). Hadde termin 8. Mars, men de turde ikke vente, for de annså det som meget sannsynlig at hun kom til å komme veldig snart uansett.

 

Alt er bra med avkommet, selv trenger jeg nok enda noen dager å komme meg på, men det gikk mye bedre enn fryktet (hadde overhode ikke lyst på keisersnitt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jada :-)

 

Veslejenta mi kom 17 februar, hadde termin 2 mars.

 

akkuratt passe stor og lang :-)

 

3000 g og 48 cm lang.

 

Suuuuuperstolt mamma!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...