Gå til innhold

Noen med litt eldre barn (ca 7 år og eldre) som kan se her litt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på litt over 8 år (går i 3.klasse).

Har den siste tiden klaget veldig mye, eks vondt i bena, tror han nesten har brukket de, vondt i magen, ryggen, hodet osv. Det er alltid noe... Han leker med kompiser, men klagingen kommer ofte på kvelden og morgenen, og da sier han ofte at han ikke føler han bør gå på skolen.

Har snakket med han om dette, og sagt at han ikke må tøyse med det fordi da vil vi ikke tro han hvis han virkelig har vondt.

Har også hatt han hjemme noen dager, og har da ikke vært syk i det hele tatt likevel...

I dag ringte læreren og sa han hadde klaget mye der hele uka, så hun syntes det var vanskelig hvis hvan virkelig var syk. Hun hadde sagt han måtte fortelle det hjemme, men det har ahn ikke gjort. På skolen har han klaget på ørene og halsen, og i dag var det nakken. de hadde gym, og han var veldig aktiv, og plutselig begynte han å grine over nakken. Det er vledig "voldsomt" når han setter i gang, og læreren sa han tok mye tid fra de andre også da.

Nå hadde han spist, vært aktiv i timen o.l., men hun ville ringe uansett for å snakke med meg.

Er det noen av dere som kjenner dette igjen, kan det være noe med alderen? Smerter i ben o.l. har jeg tenkt kunne være voksesmerter. Men han klager liksom så veldig.

Han har mange kompiser og sier han har det fint på skolen, så jeg kan ikke helt tro det er noe der heller...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :) Jeg har svart deg på dib...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...