Gå til innhold

Er det mye sjokolade å spise?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden jeg ikke spurte om det i min andre tråd, lurer jeg på dette. Mannen spiser ca. 500-750 gram m&m's (eller andre ting) på en uke. I tillegg spiser han endel peanøtter (ca 500 gr.)(sånne med skall), 1 pk salte kjeks og gjerne litt en pakke søte kjeks i uka??? Kun på kvelden.

Og så har vi alltid litt godis i helgen i tillegg til brus.

Er dette veldig mye, litt mye eller helt greit!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nææsj helt vanlig?

Høres ut som mitt sjokoladeforbruk..

Skrevet

Da spiser jeg mer. Her går det en stor plate (200 g) for dagen, eller 2 japper, 2 toppris eller annet godt. Men spiser ca 200 g for dagen ja.

Skrevet

JEG synes det er mye jeg da..

Spiser stort sett sjokolade/chips i helgene jeg, kanskje en liten bit innimellom ellers. I helga spiser jeg en liten pose chips (125 gram) og kanskje 100 gram sjokolade ila 3 dager. Men nå er jeg ganske opptatt av å spise sunt jeg da.

Samboeren min spiser endel snop i ukedagene, men ikke så mye som din- kanskje en pose chips og 200 gram sjokolade ila hele uka?

Skrevet

Hørtes mye ut, spør du meg. Men jeg har dårlig samvittighet for mitt eget forbruk, som ligger på ca 150 g sjokolade i uka, ett stykke kake, tre kaffe mocca og litt is el. frukt med krem til dessert en gang eller to.

Skrevet

Det er alt for mye helsemessig, men dessverre helt vanlig. Jeg spiser nok nesten like mye selv.

Gjest Sauen og ungene
Skrevet

Ja, jeg syns det er mye. levde sånn før, og det gikk hardt utover kroppen.

Nå spiser jeg absolutt ingenting av godterier, så jeg har kanskje et litt forvridd forhold til det (går på lavkarbodiett grunnet denne overspisingen av sjokolade). Men det er ikke sunt for kroppen. 100 g eller så sjokolade på lørdagen burde vel holde i massevis vel? Trenger da ikke spise noe godterier hver dag, kan spise frukt eller noe da, vel så godt. Men folk velger sjøl.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...