Raili Skrevet 4. februar 2010 #1 Skrevet 4. februar 2010 Fornøyd? Har en lang 3 åring som må ha nytt sete. Er på langtur en gang i blandt og vil at det skal være komfortabelt for barnet. Ser at setet er best i test, men er du og barnet fornøyd?
Shining Skrevet 4. februar 2010 #3 Skrevet 4. februar 2010 Vi har dette setet og er kjempefornøyde med det. Vi kjøpte det da vår jente ble 4 år i fjor sommer og hun sitter veldig godt i setet - også når hun sover under bilturen. Anbefales på det sterkeste.
sologsommer Skrevet 4. februar 2010 #4 Skrevet 4. februar 2010 Hei. Vi har cybex solution x (ikke fit) men har kun gode erfaringer med den. Har også en laang 3 åring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå