Gå til innhold

Noen som har bilsetet cybex solution x-fit?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fornøyd? Har en lang 3 åring som må ha nytt sete. Er på langtur en gang i blandt og vil at det skal være komfortabelt for barnet.

Ser at setet er best i test, men er du og barnet fornøyd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har dette setet og er kjempefornøyde med det. Vi kjøpte det da vår jente ble 4 år i fjor sommer og hun sitter veldig godt i setet - også når hun sover under bilturen. Anbefales på det sterkeste.

Skrevet

Hei.

 

Vi har cybex solution x (ikke fit) men har kun gode erfaringer med den. Har også en laang 3 åring

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...