Gå til innhold

vite kjønn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt splittet på om jeg vil vite kjønnet på baby, eller om jeg vil vente til baby kommer... Noen andre her som ikke vil vite, og hvorfor vil dere ikke vite?? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! :)

Vi venter vårt 3.barn nå.

Med førstemann ville vi ikke vite hva det ble før fødsel(husker ikke helt grunnen....) men med andremann ville vi vite hva det ble pga storebror. Tenkte det var lettere å venne han til tanken dersom han visste om det ble lillebror eller lillesøster.(han var 3 år) synes det gikk veldig fint!

Men da lillebror kom til verden var det noe som "manglet" ved fødselen... Vi visste jo allerede hva det var,så meldingen til nære og kjære var "nå har han kommet ut..."

Nå bestemte vi oss for å ikke vite hva vi får fordi da har vi noe å glede oss til i tillegg til at han/hun kommer! :)

Jeg var på ul i går og holdt på å sprekke av nysgjerrighet,men er veldig glad for at jeg ikke vet hva det blir.

Har masse babytøy fra før av,og om det er typiske guttefarger så gjør det ikke noe å ta de på en jente hvis det blir det. er jo bare for en liten stund! ;)

Skrevet

Vil ikke vite, vil gjerne beholde spenningen, og så spiller det jo egentlig ikke noen rolle.

Visste ikke med første heller, syntes det var veldig fint. Slipper da også at alt man får er rosa/blått. Dessuten kjipt dersom de tar feil, og du har laget til rom i feil farge, alt du har fått må byttes etc. Er ikke akkurat det du vil gjøre den første tiden med baby i hus...

Skrevet

Vi skal ikke vite kjønn på babyen. Jeg har en gutt fra før som jeg visste hva ble og ville egentlig veldig gjerne vite det denne gangen også. Dette er samboeren mitt sitt første barn og han vil ikke at vi skal vite det så da respekterer jeg det og ingen av oss får vite kjønnet. Kjenner jeg syns det blir ekstra spennende under fødselen nå :)

Skrevet

Vi vet hva vi får:) Jeg hadde ikke klart å vente til fødsel, dette er førstemann. Syns også det er greit sånn praktisk, pluss at jeg syns liksom det ble mer virkelig når vi fikk vite kjønn:)

Skrevet

Vi visste ikke med første, og vil heller ikke vite nå.

Vi har uansett en god del kjønnsnøytrale klær. Og jeg vil helst handle mest mulig kjønnsnøytralt. (Og det tror jeg jeg gjør enklest hvis jeg virkelig ikke vet.)

Uansett spiller det ingen rolle.

Faktisk brydde vi oss veldig lite om dette med kjønn rett etter fødsel også. Vi var mest opptatt av det nydelige lille nurket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...