Gå til innhold

Åååå, snille mannen min!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en gammel garasje. Det er planen til at den skal etterhvert skal kune huse noen et par hester og geiter, men nå står den bare proppfull av skrot. Skrot som står igjen etter foreldrene hans. Jeg har liksom trodd at de skulle komme å rydde ut, men det skjer visst ikke. Svigermor er nå nyoperert for brystkreft, og de hjelper oss mye med andre ting, så jeg har tenkt at det bare får være. Jeg får ta det jeg, og siden jeg for tiden kun er hjemmeværende så står det ikk på tiden.

Jeg har gått å grudd meg til jeg skal gå løs på dette her, for det må snart gjøres. Mannen min nevnte for et par dager siden at han hadde begynnt å rydde litt, men jeg tenkte at det er på mannevis; at rydding er "rydding", og at alt gammelt dritt skal tas vare på.

Men så skulle jeg ned å hente skiene til snuppa i går, og holdt på å få sjokk. Garasjen var renska! Til og med gulvet var kostet! Følte det nesten skinnte der inne :-) Det eneste som sto igjen var en stabel med bildekk, ski og noen ute-leker.

Tror jammen sann at jeg må bake en kake til han i dag :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe så snill han er :)

Skrevet

Å så kjekt å komme til ferdi ryddet garasje, når du så for deg å måtte gjøre det selv! Snille mannen din :) Veldig kjekt med menn som kan rydde ordentlig!

Tror jeg å ville bakt han en kake, greit å av å til vise at man setter pris på det dem gjør også :)

Skrevet

Wow! Tror også du skal bake kake til ham! Naken! ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...