Gå til innhold

Dere som har blitt strippet av jordmor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tok det før dere merket noe?

Vurderer å spørre jordmor i neste uke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble strippet to dager før termin. Dagen etter kom sliproppen og dagen etter det begynte riene. Så her funket det :) Men vet andre som bare har fått maserier av det...

Skrevet

Hei

Jeg hadde litt maserier/murring samme kveld, og et døgn etter det startet fødsel.

Skrevet

Titter bare innom fra barnet mitt ; ), men jeg ble strippet 2 ganger før termin, men gikk likevel 8 dager over med 4 cm åpning...så det funker desverre ikke for alle!!

Skrevet

hatt modnings akupunktur 3 ganger å ble strippet på termindatoen den 1 feb, slimproppen gikk samme dagen men fortsatt ingen baby på gang her.. så funket nok ikke på meg gitt=)

Skrevet

jeg ble strippet tre ganger. det to første var det bare små murringer etterpå, men siste gangen så startet riene bare en time etter jeg kom hjem fra jordmor :) da hadde jeg bedt henne "ta skikkelig i" ;) hehe.. dette var en dag før termin :)

jeg tror det funker... kanskje ikke alltid på første forsøk, men tror absolutt at det kan sette ting i sving! skal be henne gjør det denne gangen også :) verdt forsøket!

lykke til :)

Skrevet

Jeg ble strippet idag, 3 dg før termin. Har allerede tatt 3 modningsakkupunktur og er 1 cm åpen. Jordmor var helt inne og røre babyer! Så kult!

Har masse kynnere nå, men ennå ingen rigtige rier. Veldig frustrerende!!

Håper noe skjer snart!!

Skrevet

Hei jenter, titter inn fra 2. trim jeg... nysgjerrig ;)

Har født to ganger før (indusert begge gangene) og lest masse om fødsel, men aldri hørt om stripping. Hva gjør de egentlig der inne?

Skrevet

Jeg ble strippet i dag, 1 dag før termin. Hadde 1-2cm åpning og var så godt som utflatet og veldig mykt. Håååper det skjer noe snart! Utolmodig!

Pluche: Jordmor forklarte at hun kjente etter om mormunnen var myk, og hvor "lang" den var, hvis den kort/utflatet og man var myk kunne hun kjenne etter åpning og tøye og strekke litt i åpningen inn til babyen slik at riene kanskje beynner. Hvis man ikke er moden fører dette stort sett bare til maserier og masse unødig vondt uten fødsel, så min jordmor ville ikke gjøre det før nå 1 dag før terminen. Håper det funker! Kanskje ha sex i kveld i tilegg, prøve å pangstarte fødsel;p

lykke til alle sammen!;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...