Alltid usikker+2 prinsesser Skrevet 4. februar 2010 #1 Skrevet 4. februar 2010 Ordinær UL idag kl 11. Er 18+0 idag. Er så spent, både redd for feil eller for å bli satt tilbake fleredager/uker og samtidig gleder meg til å se den lille..og håper håper at jeg finner ut om det er gutt eller jente! Er egentlig det samme om det blir gutt eller jente, men jeg MÅ få vite. Nysgjerrigheten tar liv av meg snart! Sitter på jobb og får ikke gjort noe, bare venter til mannen min kommer og hente meg så at vi kan møte opp på sykehuset.
Candygirl_ Skrevet 4. februar 2010 #2 Skrevet 4. februar 2010 ååå så spennende, kjenner den følelsen!! masse lykke til!!! du får oppdatere om åssen det gikk da:)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 4. februar 2010 #3 Skrevet 4. februar 2010 ååå, så spennende. Du er vel der nå? Oppdater oss da Husker deg fra starten av graviditeten på 1. tri. Vi var litt usikre begge to Jeg skal på mandag, når jeg er 18+2. Gleeeder meg (og smågruer meg bittelitt)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 4. februar 2010 #4 Skrevet 4. februar 2010 ÅÅÅ så spennende, jeg kjenner den følelsen. Skal selv torsd.den 18 feb da er jeg en dag fra 18 uker. Masse lykke til idag. Gleder meg til oppdateringa.
Alltid usikker+2 prinsesser Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 4. februar 2010 Nå er jeg tilbake på jobben. Jordmoren var kjempe koselig, var for en eller en annen grunn ekstrem dårlig kvalitet, så bildene ble ikke noe å skryte over, men det som er viktigst er at alt var i orden. Ble satt 2 dager tilbake, er tydeligvis "bare" 17+5 idag, men synes ikke det var så verst. Mannen min sov under nesten hele undersøkelsen!!!?? og..det blir en jente!! Nå begynner den spennende diskusjon selvfølgelig - jeg er amerikansk og vil ha et internasjonalt navn, mannen er norsk og vil bare ha et ordentlig norrønsk navn. Vi har en datter fra før som heter Bailey, så spørs om ikke han vinner denne runden!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 4. februar 2010 #6 Skrevet 4. februar 2010 Så godt å höre at alt var bra Morsomt å få vite kjönn også! Vi er nöyaktig like langt, vi da Så sant ikke det forandres på oridinær UL, men tror ikke det egentlig.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 4. februar 2010 #7 Skrevet 4. februar 2010 hehe, må le når du skriver at han sov hihi, menn asså!!! gratulerer med jente, på følelsen at det er jente inni meg og. Lykke til med navnevalget. her lurer vi litt på Emilie hvis det blir jente da!!!
Alltid usikker+2 prinsesser Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 4. februar 2010 Emilie hørtes ut som et nydelig navn ja! Mannen min liker Frøydis og jeg foretrekker enten Lily, Portia eller Daphne. Har selvfølgelig brukte hele ettermiddag til å tenke på dette, dessverre heheh. Mannen min sover overalt, så jeg var ikke ekstremt overrasket! Han sa at det var mørkt og avslappende og han ikke kunne noe for det..Men når han begynte å snorke, måtte vi bare vekke ham. Ble forstyrrende for jordmor!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 4. februar 2010 #9 Skrevet 4. februar 2010 Vi har også Emilie som en av to favorittjentenavn, katta... Blir spennende å se på UL på mandag om vi skal konsentrere oss om gutte-eller jentenavn...
MOsl Skrevet 4. februar 2010 #10 Skrevet 4. februar 2010 Hahahahahaha.... må le av den snorkende mannen din Minner meg om en studietur jeg og en kompis hadde til Kina for å gjennomføre dybdeintervjuer hos kinesiske bedrifter. Han sov rett og slett overalt, og det var omtrentlig umulig å vekke han. Pluss at han snorket høylytt. Var så redd han skulle sovne under selve intervjuene så måtte be han om være den som stilte spørsmålene slik at han ble holdt i aktivitet og ikke sovnet. Ellers GRATULERER med en liten jente!!! Så koselig. Jeg heier på Lily. Synes det er veldig fint, og det funker både her og der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå