Dagdrømmeren Skrevet 4. februar 2010 #1 Skrevet 4. februar 2010 Hei, jeg har hatt en MA tidligere, og er naturlig nok ekstra bekymret for tiden. Kvalmen har så godt som gitt seg, og puppene er ikke ømme lenger. De var veldig ømme tidligere i svangerskapet, men ikke nå lenger. Noen andre som også har det sånn? Prøver å fortelle meg selv at jeg er overnervøs, men klarer ikke la være å bekymre meg likevel.
Meg 79 Skrevet 4. februar 2010 #2 Skrevet 4. februar 2010 Hei dagdrømmeren. Jeg har det på samme måte (er også i uke 15). Føler meg ikke gravid i det hele tatt. Var til jordmor i går, og hun sa det var veldig normalt. Det er vist nå energien skal begynne å kommer tilbake, så vi får gølede oss over tiden før det blir tungt. Uansett, godt å høre at andre har det på samme måte.
(¯`°•.¸ 2barnsmamma(¯`°•.¸ Skrevet 4. februar 2010 #3 Skrevet 4. februar 2010 Hei! Hadde samme erfaring i forrige uke. Fra å kaste opp hver dag - og ha ømme bryster - var plutselig alle symptomer borte. Fikk heldigvis komme på ul på sykehuset. Masse bevegelse og hjertelyd. Veldig betryggende ;o) ...kvalmen har kommet tilbake.... Flere som sier det kan svinge litt. Jeg er 13 uker nå. Lykke til !!
Mzzizzy+augustspire <3 Skrevet 4. februar 2010 #4 Skrevet 4. februar 2010 Ifl bøker, jordmor og lege er d helt normalt at mange av symptomene går over etter 12-16 uker. Hadde blitt et kjipt svangerskap om man skulle vært kvalm og kaste opp hele tiden, være trøtt og ville sove hele tiden osvosv. Så nyt svangerskapet og de gode dagene uten symptomer. Og er man nervøs og redd, snakk med lege og jordmor. Ingen som kan dette bedre enn de, og de kan gi deg svarene og ikke bare erfaringene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå