Gå til innhold

Når begynner dere å jobbe ?


Uro4

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg begynner i midten av mai!

 

gleder meg til å komme tilbake til arbeidslivet, men gruer meg på den måten at det kommer til å bli travelt å sjonglere jobb med bringing og henting i barnehage, middagslaging, legging osv..

 

mannen har nylig fått ny jobb, hvor han får det travelt og trolig en del reising, så her er det godt mulig at jeg sitter med alt ansvar i ukene. Men det går vel det også.. :)

 

Jeg vet enda ikke hvilken jobb jeg skal ha når jeg kommer tilbake, fordi den stillingen jeg hadde er noe uforenlig med å ha småbarn. Men, sjefen har sagt at de har flere muligheter til meg (jeg kan også velge redusert stillingsprosent for en periode hvis det er noe interessant) og at vi skulle løse denne kabalen :)

 

så nå er jeg spent på møtet vi skal ha i neste uke, hvor vi skal begynne planleggingen.

 

uansett så føler jeg at vi går inn i en ny epoke - vi har ikke lenger en baby, men et lite barn ;) spennende!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal begynne i slutten av Mars..Ikke lenge til. Men er heldig og jobber kun 50%aften, så Julie skal ikke i barnehage. Vi kan forsette og kose oss hjemme på dagtid=) Jeg har hatt jentene hjemme til de har vært tre år, så det blir nok ikke barnehage på Julie heller før den tid.. Jeg gleder meg til å jobbe litt igjen=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg begynte å jobbe en dag i uken etter jul. det har vært kjempegøy! fra etter påske skal jeg jobbe fullt, da skal papsen i perm. han gleder seg som en unge. han driver å shopper inn pulk og joggevogn og ja...har mye planer! jeg lurer på om han får gjennomført alt han har tenkt å gjøre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner første dag etter påske:)

Blir helt greit, men rart også....

Lillegutt begynner i barnehage til høsten, litt liten enda:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

slutten av mai her, og jeg har ikke lyst å begynne å jobbe igjen. Stortrives hjemme. Hadde ikke trodd det før jeg fikk barn men jeg kunne glatt hatt ett år til med permisjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal starte i 18 mai eller etter litt ferie, har ikke helt bestemt oss ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

I utgangspunktet etter ferie i midten av juni, men siden det da nesten er sommer allerede, er det mulig det blir først i august :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begynner i slutten av april og skal jobbe i 10 uker mens far har perm, og så skal jeg være hjemme med gullet i 7-8 uker ;) åååå for en fantastisk sommer dette skal bli :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...