millie+2klumper Skrevet 4. februar 2010 #2 Skrevet 4. februar 2010 det var vel ikke to ting det vel.....?
Ronja&Odin Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2010 hehe den la seg ut før jeg v JEG HATER BEONCE... jeg syns hun ødelegger den sangen sweet dreams, med og vræle midt i sangen, jeg syns hun har skikkelig stygg stil og dansinga hennes er helt tragisk... rart at så mange syns hu er så pen syns jeg.. hun er nemmelig helt bak mål i mine øyne hehe:p og sangen gangsta paradise har en film... hva heter den, og hvor får jeg kjøpt den tro...?? )
tingeling78 Skrevet 4. februar 2010 #4 Skrevet 4. februar 2010 Filmen heter Dangerous Minds og er fra 1995.
Guttebaby-august Skrevet 4. februar 2010 #5 Skrevet 4. februar 2010 Haha.. ååå jeg må le. Er så enig med deg. Refrenget er greit det, men jeg skrur ned/av når verset kommer. Er så mye jodling og vræling som du sier. Blir gaaal. Samboeren er enig her også. You're not alone..
Guttebaby-august Skrevet 4. februar 2010 #6 Skrevet 4. februar 2010 Haha.. ååå jeg må le. Er så enig med deg. Refrenget er greit det, men jeg skrur ned/av når verset kommer. Er så mye jodling og vræling som du sier. Blir gaaal. Samboeren er enig her også. You're not alone..
Guttebaby-august Skrevet 4. februar 2010 #7 Skrevet 4. februar 2010 Haha.. ååå jeg må le. Er så enig med deg. Refrenget er greit det, men jeg skrur ned/av når verset kommer. Er så mye jodling og vræling som du sier. Blir gaaal. Samboeren er enig her også. You're not alone..
Ronja&Odin Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 4. februar 2010 hehe samboeren min er uenig... men tror det er bare for og være uenig:p han syns jeg er så rar som henger meg opp i den stygge dansina og den fæle skrikinga hennes hahaha
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 4. februar 2010 #9 Skrevet 4. februar 2010 Hallo, Jeg vet ikke helt hvilken sang dere prater om .. ...men Beyonce er jo døds nydelig! Og synger skikkelig bra (det som jeg har hørt iallefall).. Har ikke sett så mye dansing - så kan ikke uttale meg om den saken Tror nok samboeren min synes hun er rykende het ) (...og det synes jo jeg også)
Ronja&Odin Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #10 Skrevet 4. februar 2010 nei se på denne du: http://www.youtube.com/watch?v=tcjgWmKC6MM BLÆÆÆÆÆÆ
Ronja&Odin Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #11 Skrevet 4. februar 2010 eller denne... fæle dama... uff.. mye rart en skal iritere seg over, men den dansinga hennes er skikkelig provoserende teit:p hehe
sprellemor Skrevet 4. februar 2010 #13 Skrevet 4. februar 2010 Enig i at Single ladies ikke er spesielt bra, men det er vel ikke hun selv som har koreografert dansingen. Eller er det det? Er Sweet dreams en cover? Noen som vet hvem som har originalen, i så fall?
petite fleur Skrevet 4. februar 2010 #14 Skrevet 4. februar 2010 Jeg er vel ikke helt med i danseverdenen lenger, for jeg synes artistene bare danser rarere og rarere :-) Dronninga av å danse rart er definitivt Shakira, men Beyonce tar en soleklar andreplass. Liker forsåvidt ikke stemmene til noen av overnevnte damer, de minner meg om Vonda Shepard (huff) og Anastacia (dobbelhuff). Fikk du svar på hva filmen het? I alle fall, den heter Dangerous Minds. Utrolig bra låt, minner meg om good old times (da folk ikke dansa så rart, he he)
vbu Skrevet 4. februar 2010 #15 Skrevet 4. februar 2010 Hun er både pen og kan synge men hun har verdens største samling av dårlige sanger helt fra hun var del av Destiny Child. Bare skriking og bråk hele tiden. Ikke mye musikalskt pent hun gjør desverre og jeg sliter veldig med å skjønne hvorfo hun er så populær. Ble veldig takknemlig når Spotify kom og jeg trengte ikke lenger å høre på hun på radio. Dansingen bryr jeg meg ikke så mye om, men jeg krever at musikk er musikalsk pen hvis jeg må høre mye av den.
Ronja&Odin Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #16 Skrevet 4. februar 2010 ja har bestillt den=)) jaaa elsker den sangen... vi hever våre alkoholfrie glass for gamle klassikere som aldri kommer til og forsvinne... =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå