Gå til innhold

Hvordan er formen deres? Har termin 14. februar :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er formen deres om dagen da ? Merker dere noe til fødsel? :) Jeg selv har termin 14.februar. Merker litt mensenmurring og stikking "der nede" Håper ting er på gang snart. Men merker ikke noe til kynnere.... Har hatt en del mensenvodt (kramper) før jeg ble gravid, så jeg "tåler/merker" vel kanskje ikke så mye til det.... Skulle ønske jeg fikk noen tegn på at det snart var i gang :) Føler meg klar. Har hatt en del tykkt /gult slim i noen dager nå, vet ikke om det er slimproppen som kommet stykkvis eller om det bare er utflod... :) Håper min lille jente kommer snart. Hun var vist litt over gjennomsnitt stor sa de på sykehuset :) Ellers sliter jeg med bekkenløsning, vondt og bytte side i sengen, og ta de første skrittene om morgenen. Kan ikke ligge på ryggen. Så hvordan er det med dere ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det helt likt der.

Rygg og hofter/bekken verker så sinnsykt.

klarer ikke snu meg uten å nesten reise seg opp.

når jeg skal stå opp må jeg hinke på det ene beinet.

slitsomt

har termin 19 februar og kan ikke si jeg har noe tegn til fødsel enda.

kjedelig,vil få det overstått snart.

Skrevet

Jeg sliter aller mest med søvn, så må sove litt på sofaen hver formiddag for å orke hele døgnet. Har mye urolige bein om natta, og finner ingen gode stillinger. Jeg har termin 4. mars i følge ul, men 26. feb i følge meg selv og min andre lege (ble gravid med hormonsprøyter, så ganske sikker på min egen termin:)).

Begynner å bli veldig klar for å bli ferdig nå.. Redd for å føde, men begynner allikevel å kjenne at det blir godt å få det overstått. Og gleder meg enormt til å møte gutten inni magen. :)

I går og i dag har jeg vært ganske dårlig i magen. Må på do endel, og har mye luft i magen.. Er dette tegn på noe mon tro? Andre som har det sånn? Har også sånne vonde stikkinger nederst i magen, som jeg ser mange har.

Lykke til den siste tiden alle sammen! :)

Skrevet

Jeg har også termin 14. februar :)

Selv har jeg litt mensmurringer, kynnere, og stikking nedentil. Ingen slimpropp har gått her :/ hehe... Etter i dag (skal fotograferes i dag) føler jeg meg klar for å føde. Men jeg kommer vel sikkert til å gå på overtid. Det ligger vist til familien, på både mor og farsiden.. :o(

Jeg syns også det er ubehagelig å ligge på ryggen, så det blir til at jeg bytter på å sove på annenhver side. Men jeg får så sinnsykt vondt i hoftene og sidene. Huff.. Og i tillegg er det tungt å snu seg ja!

God bedring med bekkenløsningen din :) Blir spennende å se når vi føder siden vi har termin på samme dag :) Lykke til videre i svangerskapet!

Skrevet

Jeg har termin 08 mars, har gått nå i 3 uker med vonde mensenmurringer, vonde kynnere, stikkinger, moden og 2 cm åpning i 3 uker nå...

Sliter med bekkenløsning, sover lite på natten.. Er rett og slett lei og fødeklar... Håper jeg slipper og gå slik til mars...

Utfra 1 termin, så er jeg på¨1 uke overtid, men etter ul termin så har jeg 4 uker igjen... Da jeg var 31+4 uker på vei, hadde jeg like store symfysemål som en som er 40 uker på vei...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...