Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 38 nå. Beibien ligger på tverra og har gjort det ganske lenge. Har fått beskjed fra sykehuset om at jeg bare må vente til fødselen er i gang før noen kan si meg hvordan fødselen vil bli....Har ikke lyst på haste-keisersnitt. (Barn nr 3)

Noen som har opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min ligger på tvers, men er i uke 34. Håper at han snart forstår at han ikke kan komme ut den veien.. Er jo ganske ubehagelig også. Det eneste positive er vel at blæren ikke blir presset så enormt mye på, og at det holder med 1 dotur om natten.

Skrevet

Min ligger på tvers, men er i uke 34. Håper at han snart forstår at han ikke kan komme ut den veien.. Er jo ganske ubehagelig også. Det eneste positive er vel at blæren ikke blir presset så enormt mye på, og at det holder med 1 dotur om natten.

Skrevet

34 uker her også, og han har ligget på tvers lenge. Føttene til høyre og hodet til venstre. Det med bare en dotur om natta ser jeg også på som kjempepositivt. Men nå synes jeg faktisk at han kan begynne å vurdere å snu seg.

Du som er i uke 38: Jeg synes det høres veldig rart ut at de sier at du bare må vente til fødselen starter. Når jeg tok opp en slik evt. problemstilling med jordmor så sa hun at de vurderte snuing i uke 37 dersom han ikke hadde funnet utgangens selv til da. Er jo en veldig utrygg og usikker situasjon å gå i møte med en baby i tverrleie når fødsel starter... Jeg hadde nok ikke klart å slå meg til ro med det svaret du har fått ihvertfall. Da skulle de fått lov å forklare det veldig nøye til meg ihvertfall, slik at jeg fikk en logisk og beroligende forklaring på dette valget.

Lykke til :-)

Skrevet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...