Gå til innhold

Har bare et kjapt spørsmål til dere på 3trimester :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bare så nyskjerrig på vekta..

Jeg er 20 uker nå, og har gått opp 3kg, men stagnet på det de siste 3-4 ukene. Så jeg lurer bare på om de som legger på seg rundt 30kg gjør det jevnt utover hele graviditeten, eller om de ekstra kiloene kommer veldig brått på sånn mot slutten ??

Bare nyskjerrig egentlig.. ;)

Gleder meg til å komme hit forresten, lykke til videre med siste del av svangerskapet deres :) <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk sakte opp i begynnelsen, for så å plutselig gå opp 10 kg på en mnd. Men veldig mye av vekta mi er vann, resten har jeg nok gått opp fordi jeg har veldig bekkenløsning og beveger meg mye mindre enn tidligere...

Skrevet

Jeg har gått opp jevnt hele veien. Skal på ny kontroll neste uke, så får se hvordan det da ser ut..

Som hun over meg har jeg mye vann i kroppen, og sliter med bekkenløsning med gangvansker, så det blir ikke mye trening eller annen bevegelse.. =/

Det var mye det samme med førstemann, og der gikk jeg opp godt over 20 kg. 6 av de hang på da jeg ble gravid igjen.

Lykke til videre du også :)

Skrevet

Jeg har gått opp jevnt hele veien. Skal på ny kontroll neste uke, så får se hvordan det da ser ut..

Som hun over meg har jeg mye vann i kroppen, og sliter med bekkenløsning med gangvansker, så det blir ikke mye trening eller annen bevegelse.. =/

Det var mye det samme med førstemann, og der gikk jeg opp godt over 20 kg. 6 av de hang på da jeg ble gravid igjen.

Lykke til videre du også :)

Skrevet

Ja hørt mye om vektoppgang pga vann..

Er så snedig, men det kommer vel helt mot slutten kanskje.

Huff, håper jeg slipper å slite med bekkenløsning, trener ca 3 ganger i uken nå uten problemer, håper det kan fortsette :)

Skrevet

Virker som at veldig mange veier seg på kontroller ?

Har ikke gjort det mer enn første gangen jeg.. gjør man det hos lege eller jordmor da ? Lykke til videre til dere med bekkenløsning, krysser fingrene og håper jeg slipper unna :S :)

Skrevet

Jeg veier meg hos lege og jordmor annen hver gang. Har gått opp 9 kg jevnt over hele svangerskapet. Har spist normalt, men ikke orket å trent noe særlig. Så jeg har vært heldig å ikke dratt på meg for mange kg. Begynner på uke 38 i morgen:)

Skrevet

9 kg er nok feil ser jeg nå. 9 kg fra kontroll i uke 13:) Vet ikke hva jeg gikk opp de 3 første månedene, for jeg hadde nok ikke veid meg før jeg ble gravid.

Skrevet

Ahh ok, men uans så er jo det kjempe bra da med tanke på at du ikke har trent noe! :) Jeg prøver å trene litt regelmessig.. men mange som sier det er bortkastet for man er like sliten og greier ikke noe mot slutten uans. Men jeg tenker ikke helt sånn jeg da.. Så får nå bare stå på så lenge jeg klarer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...