Gå til innhold

magen bort....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere her som liksom "gruer" seg litt til å ikke være gravid mer.....???? å ha,å gå å være stolt over "denne" fine magen ...jeg vil iallefall savne det fryktelig...ææælsker næmli å gå gravid...e jo så spesielt....blr litt trist ja...snufs...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Både ja og nei. Vil savne tiden med magen og kjenne baby romstere rundt inne dær.

På den andre siden gleder jeg meg masse til å få tilbake kroppen min og få kommet meg opp på hesteryggen igjen.

Skrevet

Jeg kommer også til å savne magen min. Venter nr. 3 og vet det er den siste. Det er litt trist. Jeg får nyte de siste ukene jeg har igjen. Jeg klapper på magen og snakker ofte med det lille nurket, som svarer med å romstere eller med spark. Gøy å se magen bule ut både her og der når babyen er aktiv. Helt fasinerende.

Skrevet

Jeg kommer til å savne de daglige "samtalene" med vesla i magen. Elsker følelsen av at jeg kan dulte litt borti magen og så svarer hun :-)

Men på en annen side skal det bli deilig å få tilbake kroppen min. Kunne spise det jeg har lyst på og trene igjen!

Samme som deg "preg nant" så gleder jeg meg også til å sette meg opp på hesteryggen igjen selv om jeg må belage meg på at det blir en stund etter vesla er født ifølge jm :-)

Skrevet

Jeg gleder meg bare til magen blir flat igjen jeg...

Skrevet

Jeg gleder meg til magen forsvinner, men jeg liker i grunnen ikke å være gravid (og det enda jeg har et lett svangerskap!). Vil gjerne gå omtrent til termin, så har ikke noe hastverk, men det er da mye vondter og upraktisk og slitsomt.

Skrevet

Sier både ja og nei jeg også. Jeg elsket å gå gravid med nr.1, og likte og gå gravid med nr.2. Jeg synes det er ok å gå gravid med nr.3. Kommer til å savne sparkene, unnskyldningen med å være gravid for å slippe enkelte ting, ventetiden og redebyggingen (innkjøp av bittesmå klær o.l.), muligheten til å bruke oppvarmet basseng gratis, osv. Dette er mitt siste svangerskap, så det er jo litt vemodig å vite at man aldri skal være gravid mer også.

Men jeg husker hvordan jeg frydet meg over å oppleve at magen ble mindre og mindre etter forrige svangerskap også. Det var så deilig å kunne ligge på magen, bruke vanlige klær, komme frem overalt og kunne trekke inn magen og føle seg slank. Og jeg synes også at det var godt å få kroppen litt for meg selv og i fred, og samtidig føle seg litt mer sexy og tiltrekkende igjen. Så når tredjemann er ute, så håper jeg at jeg får følelsen av å være fornøyd med at jeg ikke skal være gravid igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...