Gå til innhold

2 svangerskaps ktr i morgen


♥jente2010+♥jente2012

Anbefalte innlegg

i morgen skal jeg på 2 svangerskaps ktr. har dere andre fått høre hjertelyden da? vet legen har doppler, så skal be han om å få høre. jeg har også hørt at det er forskjell på gutter og jenter, så utifra hvor mange slag det er i minuttet kan man få en indikasjon på dette? uansett så gleder jeg meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var på 2.svangerskapskontroll på mandag. Da var jeg 12 uker.

Legen ville egentlig ikke høre etter hjertelyden, hun sa det var så tidlig så det kunne godt hende man ikke hørte noe. Så hun var redd for at jeg skulle bli bekymret da ! Men jeg fikk overtalt henne til å prøve. Men det var tydeligvis for tidlig, for vi hørte ingenting. Jeg var på ultralyd for en uke siden og da var det en liten baby som sprellet med armer og ben,og hjertet slo som det skulle :-) Så jeg vet at alt er bra !

Da satser jeg på at jeg får hørt hjertelyden på neste kontroll i steden, om 4 uker ! Har helsekortet fra jeg fikk førstemann og der ser jeg at vi hørte hjertelyden først i uke 15.

 

Så da vet du hvertfall at du ikke trenger å bli bekymret hvis dere ikke hører noe :-) Men innmari koselig hvis du får hørt den da ! Tror ikke noe på det med kjønn og hjertelyd jeg da ;-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på 2.svangerskapskontroll på mandag. Da var jeg 12 uker.

Legen ville egentlig ikke høre etter hjertelyden, hun sa det var så tidlig så det kunne godt hende man ikke hørte noe. Så hun var redd for at jeg skulle bli bekymret da ! Men jeg fikk overtalt henne til å prøve. Men det var tydeligvis for tidlig, for vi hørte ingenting. Jeg var på ultralyd for en uke siden og da var det en liten baby som sprellet og hjertet slo som det skulle :-) Så jeg vet at alt er bra !

Da satser jeg på at jeg får hørt hjertelyden på neste kontroll i steden, om 4 uker ! Har helsekortet fra jeg fikk førstemann og der ser jeg at vi hørte hjertelyden først i uke 15.

 

Så da vet du hvertfall at du ikke trenger å bli bekymret hvis dere ikke hører noe :-) Men innmari koselig hvis du får hørt den da ! Tror ikke noe på det med kjønn og hjertelyd jeg da ;-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...