Emma&Adrian Skrevet 3. februar 2010 #1 Skrevet 3. februar 2010 Nå skal mor bli stram i fisken!! Haha Hvor på nett,eller butikk kan man kjøpe det uten at jeg må blakke meg totalt? :=)
Rampongi Skrevet 4. februar 2010 #3 Skrevet 4. februar 2010 Casallmerket liker jeg. Har både bh og bukse derfra. Kjøpes på intersport, har ikke nettbutikk såvidt jeg vet. Kosta vel 650 for buksa, om det er i meste laget så har hm noen gode bukser til rundt 200lappen ja tror jeg.
Pixie Power Skrevet 4. februar 2010 #5 Skrevet 4. februar 2010 Kommer an på hva du synes det er dyrt, og hva du legger vekt på. Jeg liker best Casall og Nike. Buksene jeg har fra Nike koster vel rundt 500, jeg synes det er ok. Synes nemlig det er viktig med bra treningstøy som er behagelig å bevege seg i/bli svett i. Er ikke fornøyd med det jeg har prøvd fra H&M. Holder ikke fasongen og sitter ikke bra. (Når det gjelder bukser synes jeg ingen fra H&M sitter pent på meg, uansett.)
Mama,sunshine-kid og lillesøs Skrevet 4. februar 2010 #6 Skrevet 4. februar 2010 SATS fører Nike, og har nå salg på opptil 50 % . LØP OG KJØP!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå