Gå til innhold

noen klesproblemer og gjerne kom med tips.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaja, denne magen vokser og vokser så det suser etter. Og bare 20 uker.........og fortsatt kaldt ute. Hvilket vil tilsi at jakke er nødvendig frem til slutten av mai. Men nå får jeg ikke igjen den forbanna vinterjakka lenger. De gangene det går så sklir den opp og jeg ser ut som ei stappa pølse med store klesproblemer. Ergo, jeg må kjøpe en litt lett vinter/vårjakke for gravide. Men uten å bruke en formue på dette.

Men hvor? Noen konkrete tips i oslo området? Nettet nytter ikke, for jeg er nesten nødt til å prøve først

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til - jeg kommer nok til å tilbringe resten av vinterhelvetet i verdens styggeste dynekåpe som jeg faktisk får igjen over magen! Kjøpt på salg på HM i 1999 for den fyrstelige sum av 49,50!

Hvis du finner den perfekte jakken får du dele det med oss:) Swaggerfasonger er jo veldig praktiske til mage, og finnes mange steder i år...

Skrevet

Jeg var så heldig å få en Bergans-vinterjakke hos samboern og ungene på bursdagen min, og der er det plass til magen!! :) Men den er jo dyr da...men da har du jakke senere også.

Skrevet

Cubus har nå halv pris på halv pris på en del varer i butikken. Det er riktignok varierende utvalg fra butikk til butikk - men jeg var nettopp innom på mandag og kjøpte meg en kjempefin vinterjakke til 150 kr som går over magen! Det er i ullblanding, stopper ved hoftene og har knapper til rett under puppene, så den er perfekt form sånn sett. men det er altså ingen dunjakke som vil holde deg varm i -20...

Løp og kjøp! Den finnes i sort og lilla (er litt sånn ribbette i stoffet) men de har også andre typer jakker på billigsalg. Fordelen synes jeg er at dette er en vanlig jakke, og ikke bumsete gravidklær som alt annet er dessverre

Skrevet

Cubus har nå halv pris på halv pris på en del varer i butikken. Det er riktignok varierende utvalg fra butikk til butikk - men jeg var nettopp innom på mandag og kjøpte meg en kjempefin vinterjakke til 150 kr som går over magen! Det er i ullblanding, stopper ved hoftene og har knapper til rett under puppene, så den er perfekt form sånn sett. men det er altså ingen dunjakke som vil holde deg varm i -20...

Løp og kjøp! Den finnes i sort og lilla (er litt sånn ribbette i stoffet) men de har også andre typer jakker på billigsalg. Fordelen synes jeg er at dette er en vanlig jakke, og ikke bumsete gravidklær som alt annet er dessverre

Skrevet

Tusen takk, skal dra på shopping til uka. Haha, samme hvordan jeg blir seende ut, bare jeg slipper 10 gensere fordi jeg fryser på maven. Leste nettopp av den lille er snart i gang med en ny stor vekstperiode så nå får det jammen slutte å snø. Lover å holde dere oppdatert!!

Skrevet

Jeg kjøpte en kjempefin kåpe på bik bok faktisk rett før jul. Det er en svart kåpe som går ut rett under puppene, slags kjoleaktig. Og det beste er jo at det ikke er gravidjakke så jeg kan bruke den etter at jeg har født å uten at det ser rart ut. Den kommer nok til å passe til det er slutt på kulda iallefall :)

Skrevet

Hei

Cubus har hatt noen vinterjakker i ullstoff som er dobbeltspente, med knapper til rett under bysten. Jeg har en sånn jakke, bare flyttet to knapper litt nå som magen har blitt stor. Det er fortsatt masse overlapp , så regner med at den holder hele vinteren. Lykke til

Skrevet

Hei

jeg lette og lette i høst og endte opp med en billig Only-sak fra Vero Moda som var litt romslig rundt magen - er nå uke 26, den passer nok noen uker til. Men; etter at jeg hadde kjøpt denne så jeg faktisk en tynn mamma-boblejakke på HM til ca kr 400!! Det var i Bergen.

Skrevet

Var føre-var og kjøpte en jakke på HM til 300 kroner nå rett etter jul. Kjøpte den i størrelse 40 (Sånn at det var litt å gå på, var ikke stygg selv om den ble litt stor), og den er en slags blanding mellom vinter og vårjakke. Ikke den varmeste altså, men går helt fint om jeg tar på meg et ekstra lag under. Den har hette, og er i et slags vanntett stoff, og har snøring/strikk under bysten, og går ut i en slags "klokkeform" fra der. Snøring nede også sånn at man kan unngå snikende trekk :D Massevis av plass til mage, og store lommer og passer bra både til kjole og bukse. Fantes i brun, grå og sort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...