Gå til innhold

Første ultralyd på fredag!!


Agnete :)

Anbefalte innlegg

ENDELIG skal vi få se om alt står bra til der inne!!! Føler jeg har levd i min egen lille boble i mange mange uker. I det ene øyeblikket tror jeg alt er bra - og i det neste er jeg sikker på at noe er galt. Ganske slitsomt egentlig. Er ikke kvalm eller i dårlig form, bare ømme bryster, så er liksom ikke "riktig"... MEN på fredag, skal vi på ultralyd! :) Er egentlig for å avklare hvor langt jeg er på vei siden jeg bare plutselig oppdaget jeg var gravid. Gått på p-piller hele veien. 10+1 etter legen sitt regnestykke. Har heldigvis fri fra jobb i morgen og på fredag - så får bare svime rundt hjemme til tiden er inne for å få sjekka det.

Flere enn meg som er bekymra og glade og fortvila og overlykkelige om hverandre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nesten som meg det. Jeg har hatt blødninger i tillegg da, men ikke noe smerter eller klumper i den forbindelse, og magen vokser og det ser jo ut som sv.sk går sin gang. Så ene dagen føles det som alt er helt fint, mens neste går jeg på veggene av bekymring.

 

Spesielt det at jeg ikke har vært kvalm i det hele tatt gjør meg bekymret, for jeg har vært kvalm i varierende grad i alle de 6 andre sv.sk. Eneste kvalmen jeg har opplevd er i kveld, da ble jeg kvalm av lukten til maten guttene mine her laget seg :o) Passe teit, men er jo sånn at jeg nesten blir glad for å bli kvalm :S

 

Jeg skal på UL i morra. Både gruer og gleder meg. Skal i hvertfall bli godt å ikke måtte leve i uvissa lengre. Og etter UL føler jeg at jeg endelig kan fortelle ungene at de skal få flere søsken :) Har ikke villet fortelle det pga uvisse ift blødningene. Ellers hadde jeg nok fortalt dem det for lengst :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at det ikke bare er meg som har det slik. Hehe, ja nesten så jeg har vært glad når jeg har kjent et snev av kvalme ;S rare greier. Lykke til i morra!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan jeg puste lettere :) Her var det en liten krabat med bankende hjerte som lå og sprellet :))) Blødningen jeg har ble og funnet. Den var ved siden av fosteret, men helt adskilt fra fosteret og hadde ingen innvirkning på denne. Er rett og slett bare en blødning som er oppstått pga skjøre slimhinner eller noe. Så det var intet å frykte der. Skal inn igjen til en ny UL om noen uker bare for å sjekke om det blodet som var der fortsatt er borte da.

Størrelsen stemte helt med hvor langt jeg er på vei. Og det ble, heldigvis, funnet bare 1 :o)

 

Lykke til med din UL i morra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heter det samme som deg. :) Ikke så ofte jeg ser det navnet rundt omkring. Fint navn da! :) Er desverre ikke medlem her lenger jeg da, mistet i SA.

Hvordan gikk ultralyden?

Masse lykkeønskninger fra meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var leit å høre :(

 

Her gikk alt bra! Var helt uvirkelig....lå en liten sprell levende krabat inni der. Hjertet slo og alt så bra ut :) Ikke klarte vi holde det hemmelig lenger heller, så måtte på rundtur for å fortelle det til de kommende besteforeldrene. De ble så glade og rørt....og vi som hadde gruet oss sånn for reagsjonene vi trodde vi skulle få!!! ;) Og plutselig har jeg termin 28 august :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så masse! Det er jo helt fantastisk. Husker jeg var på slik kontroll med førstemann, da er det vanskelig å holde tett! :) Men er jo bare å dele egentlig, litt gammeldags å holde det hemmelig så lenge. Skjer noe så er det jo supert med støtte rundt seg. Kos deg videre i svangerskapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...