Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det farlig med otrivin nesespray? Og honning? Har 2 uker igjen til termin og er blitt super forkjølt!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gravide skal ikke bruke Otrivin nesespray fikk jeg beskjed om på apoteket. De har en annen nesespray som passer for garvide, husker ikke hva den heter i farten.

Skrevet

Jordmora mi har gitt klarsignal til Otrivin. Bare bruk. Mange som bruker det. Apoteket sier også ok. Nesesprayen virker lokalt i nesa, derfor har det ikke innvirkning på babyen i magen.

Skrevet

Samme her, fikk også beskjed om at Otrivin er helt greit. Bedre å være i form og å få sove så godt som mulig om natten, enn å gå uten å puste skikkelig når det nærmer seg termin, sa jordmora mi. Men selvfølgelig; alt med måte :) Jeg prøver å holde meg til kveldsbruk, selv om det slett ikke er lett..

Skrevet

det er SVÆRT få grevide jeg vet om som har klart seg uten otrivin i svangerskapet. jeg har brukt det siden 4 måned, hver dag, flere ganger for dagen, orker ikke være konstant tett i nesen.

Skrevet

God at det er flere enn meg som bruker otrivin i langdrag. Tror jeg har sprayet siden oktober... Prøver også å begrense til kveldsbruk, men viss vi skal på besøk ol gidder jeg ikke sitte der å puste og pese meg gjennom serveringen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...