Gå til innhold

3-2-1-0 "Booom" 13.22 kom prinsen min!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

I dag kom prinsen min endelig. 8 dager på overtid!

4350gram og 53 cm lang. Stor gutt altså!

Rinee begynte klokken 6 i dag morges og etter å ha sendt barna på skolen kl. 8.00 tok vi fatt på den timeslange køreturen til byen da med 5 minuttter mellom riene og veien kjentes ut som ett vaskebrettt etter snøværet i går.

Fremme klokken 9 og hadde da allerede 7 cm åpning. Begynte med lystgass i 10 tiden og fikk ny jordmor som tok vannet ca kl 11. Da først tok det skikkelig av og fikk pressrier i 12.30 tiden.

Ut kom han som ett skudd kl. 13.22 med mørkt blondt hår og store øyne.

Tre sting måtte til da jo hodet passet til resten av gutten og mistet en del blod, men det gikk heldigvis greit uten drypp.

Tok litt tid denne prinsen, men han er jo kjempestor (synes jeg) så har lov til å kjenne på at det var litt vondt da akkurat i de siste pressriene.

Deilig å være ferdig!!!

Sitter nå her på sykehuset og skal jobbe litt med å få igang melken og koser meg med alle meldingene som tikker inn på mail og Facebook.

Varme hilsninger til alle fra Marnamamma og prinsen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere så masse med prinsen!! Godt jobba og lykke til videre :o)

Skrevet

Gratulerer så masse :) er litt misunnelig på alle som har fått babyene sine nå ;) Kos deg masse med prinsen din..

Skrevet

Gratulerer så mye :-)

Skrevet

Gratulerer så mye:-)

Skrevet

Gratulerer :) Hørtes ut som en fin fødsel!

Skrevet

Gratulerer så masse! Endelig, hehe...

Er det rolig på barsel i Kristiansand nå?

Satser på å komme etter nå en av dagene (hadde termin i går), og er "avhengig" av familierom :o)

Skrevet

Oi.. i superfart... Gratulerer så mye med "lille" prinsen... ønsker dere all lykke fremover <3

Skrevet

Burde være rolig til uka så klem igjen i noen dager til!!!

Kom 13 stk på onsdag og jordmødre måtte hentes fra barsel. Smekkfullt i alle avdelinger!!!

Tror månen gjorde sitt!

Lykke til!!!

Skrevet

gratulerer:O)

Skrevet

Åååå... gratulerer.! ENDELIG! :D:D:D

Gjest Mangebarnsmamma
Skrevet

Så fantastisk:) Gratulerer!!! Håper dere får en fin tid fremover. Har tenkt sånn på deg.

Skrevet

Gratulerer så masse!!! :-)

Selv har jeg 14 dager igjen til termin...

Skrevet

Gratulerer så masse med prinsen!!! Så utrolig koselig med en liten gutt i armene da!!!

gleder meg sånn til jeg har en slik:) Men her skjer det jo ingenting. 9 dager over idag...

Skrevet

Kjenner jeg lengter mer og mer etter nurket mitt når jeg ser alle som får babyene sine nå:P

Gratulerer så masse:)

Og lykke til alle dere andre som nærmer dere termin eller har gått over:)

Skrevet

13 stk!!!! Tenker jordmødrene har løpt bena av seg...

Da får vi knipe igjen litt her, selv om det virker som snuppa har tenkt å bosette seg fast i min mage, så spørs hvor nødvendig det er egentlig.

Kos dere masse videre der inne :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...