Gå til innhold

IKKE gjør som meg-Ultralydbilder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg trodde jeg skulle være smart og forevige ultralydbildene ved å laminere dem. Jeg har laminert mange fotografier tidligere og ville derfor gjøre det med ultralydbildene mine også. Problemet er at da de kom ut av lamineringsmaskinen (varm laminering) var bildene helt svarte. Jeg hadde heldigvis scannet de inn på PC'en først, så bildene er ikke helt tapt, men orginalene er ødelagt. Ville bare skrive dette inn i tilfelle andre også ville finne på å gjøre dette. Fotopapiret som bildene printes på tåler ikke lamineringen slik vanlig fotopapir gjør!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Triste greier:( godt du hadde scannet dem inn først. Bare husk å kopier de over til en ekstern harddisk tilfelle pc skulle gå konken:)

Skrevet

Takk for tipset :) Har tenkt på å gjøre det samme, men ikke kommet så langt. Da vet jeg at jeg IKKE skal prøve!

Godt du hadde back-up da :)

Skrevet

Kan erfaringsmessig opplyse om at det samme gjelder LOTTO-kuponger :D

Skrevet

Å, så dumt! Det var trist for deg!

Bare til info:

....kald laminering går fint!

Det har jeg gjort med mine forrige bilder. Og tenkte jeg skulle gjøre det denne gangen også....

:-)

Skrevet

Har hørt om noen andre som også gjor dette! Heldigvis hadde hun mange mange bilder, så det var bare to som ble ødlagt... men kjempe bra du skriver det, så de som ikke får så mange bilder, ikke gjør den feilen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...