tezzie Skrevet 3. februar 2010 #26 Skrevet 3. februar 2010 i barnehagen til sønnen min skal de ha kardemomme by som tema, og han har bestemt seg for å være politimester bastian. Selv håpet jeg på at han ville være løve. Blir sikkert mange politimestere den dagen.
jordbærsjokolade Skrevet 3. februar 2010 #27 Skrevet 3. februar 2010 Hun var en veldig søt kanin sist gang, tror kanskje hun blir en søt sau i år?
MintCondition Skrevet 4. februar 2010 #28 Skrevet 4. februar 2010 Storesøster vil være Tingeling, og Lillebror på ett har ikke noe han skal ha sagt; han skal bruke storesøsters gamle hundekostyme Skal sy Tingeling-kostyme, det blir moro. Hater i grunnen de butikk-kostymene, stive ekle plast-kostymer.
Vipsenmamma Skrevet 4. februar 2010 #29 Skrevet 4. februar 2010 Hun skal være harepus - har arvet et flott kostyme.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 4. februar 2010 #30 Skrevet 4. februar 2010 Gutt 5 år, ikke bestemt seg enda. Står mellom sjørøver, cowboy eller klovn..
Bebés'ilvousplâit Skrevet 4. februar 2010 #31 Skrevet 4. februar 2010 2-åringen (jente) vil være Ole Brumm eller Tigergutt, 6-åringen (gutt) vil være Ben10.
lali Skrevet 4. februar 2010 #32 Skrevet 4. februar 2010 eldste jenta på 5 vil være løve. De to første årene i bhg var hu klovn, de to neste Kaptein Sabeltann. minstejenta på 2 vil være prinsesse. i fjor var hu klovn.
rosa og en blå Skrevet 4. februar 2010 #33 Skrevet 4. februar 2010 prinsesse og dinosaur. (litt upraktisk at dinosaurdrakta har en kjempe hale det er vanskelig å sitte med) men dinosaura spiser vel mens de står, så det går bra
UnePune äntligen hemma! Skrevet 4. februar 2010 #34 Skrevet 4. februar 2010 De kan velge mellom: elefant, pirat, batman og spiderman...for det er det vi har! Tipper minstemann bli elefant, mellomste spiderman og eldste batman =)
Som Natt & Dag Skrevet 4. februar 2010 #35 Skrevet 4. februar 2010 På skolen til lillegutt er teamet dyr, så lillegutt på 6,5 vil kle seg ut som ape. Mens mini skal kle seg ut som elefant, temaet i barnehagen i år er sirkus. Kan legge til at mannen min min (som jobber i barnehage) skal kle seg ut som magiker.
Som Natt & Dag Skrevet 4. februar 2010 #36 Skrevet 4. februar 2010 På skolen til lillegutt er teamet dyr, så lillegutt på 6,5 vil kle seg ut som ape. Mens mini som er 2.5 skal kle seg ut som elefant, temaet i barnehagen i år er sirkus. Kan legge til at mannen min min (som jobber i barnehage) skal kle seg ut som magiker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå