Gå til innhold

Karnevalstid - hva vil ditt/dine barn kle seg ut som??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det skal snart være karneval i barnehagen og i den forbindelse spurte jeg 4-åringen min hva hun ville kle seg ut som?

"Spiderman eller Batman" var svaret, så fredag i neste uke sender jeg batman (med innsydde muskler) i barnehagen mens de rosa prinsessekjolene blir liggende igjen hjemme...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er sikker på at han vil være James Hetfield.

Skrevet

kan min låne en prinsessekjole da? for det ville han ha ifjor og fikk han ikke det skulle han ikke ha noe.. Å sånn ble det.. ingenting..

jeg skal spør i år hva han vil og sånn blir det vel!

Skrevet

Vesla som ikke har egen fri vilje hva angår karneval (1,5 år), sendes som punkrocker. :o)

Gjest sug lut
Skrevet

Befriende. Det er så trist at prinsesse er eneste valget.

Skrevet

Har har 3-åringen (gutt) en løvedrakt og en spidermandrakt med muskler liggende fra nyttårsaften, så jeg tipper han ender opp i løvedrakten.

Storesøster på 6 år går på skolen og skal på karnevalfest neste torsdag kveld. Da blir det Askepott:-)

Skrevet

Her blir 5-åringen Kaptein Sabeltann og lillesøster på 2,5 år blir en liten tigergutt:o)

Skrevet

Snart 5-åringen min vil være indianer (gutt - har arvet ekte indianerklær etter pappaen sin, klær kjøpt i usa), så hun legger også prinsessekjolen igjen hjemme (i motsetning til i fjor da hun var med i den gemene hop av prinsesser, tingelinger og sminkedokker).

Skrevet

Tøffing du har da, prekæs! :)

Jeg tipper snuppen vår vil være brannmann eller politi eller noe sånn :)

Skrevet

Min datter på 5 år har heldigvis også styrt unna prinsessekjoler!

Masse heller Batman som helt-all ære til det.... ;-)

Hun har vært Pippi og engel (kom på det helt av seg selv, men det var en kry mamma som hadde en veldig estetisk rett glorie og englevinger til jenta si...)

Skrevet

min ville først være prinsesse i rød kjole, men så hadde butikken bare rosa prinsessekjoler og det var vist bare for jenter mente han. så da ville han være spiderman, men det fikk han ikke lov til.

så da ble det sauen shun. han er veldig fornøyd og det er jeg også :)

Skrevet

Snuppa mi på 3 vil være kaptein sabeltann sier hun... jajo,men 700 for et kostyme?! ...skal tenke hardt på den! ;)

Skrevet

6 åringen skal være leopard eller ridder. Eller dinosaur eller drage. (ikke lett å velge)

Lillebror ender nok opp som klovn :-)

Skrevet

Trist eller ei, her er det prinsesse som gjelder. Tenker at neste år er året vi skal endre på den trenden....:P

Skrevet

Her i huset er frøkna prinsesse for alle penga. Nytter ikke hva jeg sier nei...

Tipper hun går som Askepott eller Snehvit (håper hun tar Snehvitkjolen, den er hvertfall flott). Hun er 4 år.

Minsten på snart 3 er ikke så lett å kle i ukjente klær, men han skal få velge mellom klovnedrakt, brannmann-pysjamas eller politipysjamas og malt bart, eller prinsessekjoler. Han liker godt Snehvit, godt mulig han går i den.

Skrevet

her er minsten ikke mer enn 1 år og skal på sitt første karneval neste uke i barnehagen, hun har fått seg en liten marihønedrakt så det skal hun være

Skrevet

Han på 2.5 skal nok være brannmann. Brannmann Sam er det helt store for tiden!

Minstemann på 1 vet jeg ikke ennå. Har et gresskarkostyme liggende eller så blir det vel et dyrekostyme tenker jeg.

Skrevet

Hun var Ole Brum i fjor og jeg er gaaaaaaaaaanske så sikker på at det blir prinsesse i år.. Blir overrasket om hun foreslår noe annet..:-)

Skrevet

hehe så artig. Hun blir nok en lekker batman =)

Gutten min har stai wajs på hjernen.. uten å ha sett så mye av det.. men plukker det nok opp i bhg. Så jeg har nett bestillit en star trooper drakt på ebay til 180 kroner =)

Skrevet

gutt 5- kaptein sabeltann

jenta 1- lompa :-)

Skrevet

Gutt 4 år: Supermann

Jente 16 mnd : Punker =D ( Så lenge jeg har stemmerett over karnevalsbekledningen, blir det IKKE prinsesse!)

Skrevet

I vår barnehage så kaller de det fargefest. De anbefaler at barna kommer i fargerike klær eller klær i yndlingsfargen deres.

Syns egentlig det er en fin ide jeg. Har en snikende mistanke at de to største velger råååååsa Hello Kitty-outfit. (sukk)

Skrevet

Jenta vår på 2.5 påstår at hun vil være stereoanlegg. Vi strever med saken.

Gjest sug lut
Skrevet

Stereo går fint. Nevøen min gikk som stereo en gang, i stor pappeske påtegnet knapper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...