Gå til innhold

Flere som enda har kvalme?


susieq87

Anbefalte innlegg

Min kvalmen går bare ikke bort, kommer sigende på kvelden og varer helt til jeg legger meg. Er 16 uker på vei og førstegangs :)

 

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Ja, jeg er også fortsatt kvalm, døgnetrundtkvalm. Er selv 15 uker på vei, førstegangs.

Slitsomt å være kvalm så lenge, jeg hadde virkelig sett fram til den skulle avta nå.. men ser ikke helt sånn ut;)

 

Ja, ja.. får trøste oss med at det er for noe godt no!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ja, jeg er også fortsatt kvalm, døgnetrundtkvalm. Er selv 15 uker på vei, førstegangs.

Slitsomt å være kvalm så lenge, jeg hadde virkelig sett fram til den skulle avta nå.. men ser ikke helt sånn ut;)

 

Ja, ja.. får trøste oss med at det er for noe godt no!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som vi har det ganske likt.. puppene er her også fortsatt vonde, men har nå på en måte blitt vant til det føler jeg;)

Synes kvalmen er mest plagsom, det er slitsomt å være kvalm hele tiden og blir jo heller ikke mye sosialt man orker for tiden.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei eg er i veke 19 og er fortsatt kvalm heile dagen og natta sjølv om eg går på Sofran mot kvalmen, men eg spyr heldigvis ikkje=) Venter nr 3 og var dårlig lenge med dei to første og, Var dårlig til veke 22 og litt kvar veke resten av svangerskapet med ho siste. Me får trøste oss med att det er verdt det og me treng ikkje anke på om det er liv når me er så dårlige. Lykke til med formen, det er så absolutt verdt det til slutt=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjada, kvalme her og.. Jeg var ikke kvalm i de 12 første ukene jeg, men så kom det som kasta på meg! Har stort sett kasta opp hver dag siden og noen ganger er jeg kvalm hele døgnet. Veldig slitsomt! Håper virkelig det vil avta etterhvert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjada, kvalme her og.. Jeg var ikke kvalm i de 12 første ukene jeg, men så kom det som kasta på meg! Har stort sett kasta opp hver dag siden og noen ganger er jeg kvalm hele døgnet. Veldig slitsomt! Håper virkelig det vil avta etterhvert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19+2 og fortsatt kvalm. Men ikke så ille som i begynnelsen. Bare irriterende nå. Var sånn med førstemann og, var kvalm omtrent halve svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter fryktelig med kvalme jeg og flere timer til dagen og som regel oppkast en gang i døgnet. Er i uke 18.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...