Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #1 Skrevet 3. februar 2010 Det lille jeg har sett, blir flau jeg.
nasse nøffen Skrevet 3. februar 2010 #2 Skrevet 3. februar 2010 pinlig? synes den er knall morsom jeg det skal jo være helt teit da, så skjønner ikke at du synes det er pinlig " gifte meg med svaneungen, kommer aldri til å bli en and hun dær " helt hærlig
nasse nøffen Skrevet 3. februar 2010 #4 Skrevet 3. februar 2010 synes den er helt herlig jeg,,, hvorfor er d pinlig? meningen r jo at den skal være helt teit "svanungen vil aldri bli en and vettu" hehe, ler meg ihjel av den serien jeg
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #5 Skrevet 3. februar 2010 Lisa Tønne er ekkel! Finnes ikke morsom hu kjerringa der.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #6 Skrevet 3. februar 2010 Digger den serien! Holder på å le meg skvett ihjel! *Haha* :-D
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #7 Skrevet 3. februar 2010 Syntes det er helt jævlig jeg å....Blir helt sliten av å høre på den dårlige tilgjorte stemmmen hennes.!!!Dessuten snakker ikke iranere gebrokkent på den måten.Dårlig resarch(vet ikke hvordan det skrives)
dårligfantasi Skrevet 3. februar 2010 #8 Skrevet 3. februar 2010 Synes den er morsom jeg Men hver sin smak og sånn
Shamandalie Skrevet 4. februar 2010 #9 Skrevet 4. februar 2010 Å som vanlig er de negative anonyme å den positive ikke... Jeg ler godt hver gang jeg ser den jeg ja =)
Shamandalie Skrevet 4. februar 2010 #10 Skrevet 4. februar 2010 Å som vanlig er de negative anonyme å den positive ikke... Jeg ler godt hver gang jeg ser den jeg ja =)
Gjest Sauen og ungene Skrevet 4. februar 2010 #11 Skrevet 4. februar 2010 Syns den er morsom jeg. Ali er jo noe helt for seg selv =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå