Tante Bassa Skrevet 3. februar 2010 #1 Skrevet 3. februar 2010 Det skal være karneval i bhg til knotten neste fredag, og jeg har ikke lyst til å bruke penger på ferdigantrekk. Er det noen som har tips til karnevalantrekk, som jeg kan lage selv?
Mom2Two Skrevet 3. februar 2010 #2 Skrevet 3. februar 2010 Sist snuppa skulle på noe slikt, kjøpte jeg en tigerhale og tigerører (på Standard). Det kostet ikke mye. Kjøpte også gul og svart ansiktsmaling. Halen sydde jeg på en svart tights, så hadde hun på svart genser, tigerører og hadde malt ansiktet hennes med tigerstriper. Kostet ikke mange kronene totalt i hvert fall, og har brukt det til 3-4 anledninger etterpå (Halloween, jungelbursdag mm)
Gjest irismor Skrevet 3. februar 2010 #3 Skrevet 3. februar 2010 Hvit genser, hvit strømpebukse, dusk på rompa og pappører så har du en liten harepusgutt i vinterpels :-)
Gjest sug lut Skrevet 3. februar 2010 #4 Skrevet 3. februar 2010 Man blir prinsesse med mammas glittertopp, et fancy skjerf som belte og alt hun har av bling. Man blir sjørøver rimelig enkelt om man lager en øyelapp og papirsverd og skjerf på hodet og kohl-stift-mustasje. Min ene fikk det for seg å være klokke et år, det ble oversize t-skjorte påtegnet klokke og påsydd visere. Man blir spøkelse med laken og øyenhull...
Fire småtroll Skrevet 3. februar 2010 #5 Skrevet 3. februar 2010 Dongeribukse, rutete skjorte og cowboyhatt. Kjøpte hatt og sheriffstjerne til guttene et år til karnevalet og det har de lekt kjempemye med etterpå. I år skal lillesøster på 2,5 år ha på seg rutete kjole og samme hatten på karnevalet.. Ellers har vi en kiste på lekerommet med utkledningstøy vi da, og det leker de så mye med. Kjempegøy å kle seg ut når de har små venner på besøk også. Det blir kjøpt så mye leker som ikke blir lekt med at mer utstyr til utkledningskista ser jeg på som god investering jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå