Gå til innhold

Kynnere og råmelk..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 31 nå og har ikke hatt en eneste kynner. Har heller ikke sett noe til råmelken som alle snakker om.

 

Er dette litt uvanlig? Tegn på at jeg kommer til å gå over tiden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er like normalt å ha masse kynnere som å ikke kjenne noe i det hele tatt... Jeg får kynnere med en gang jeg rører på meg, mens venninna mi som er nesten like langt på vei ikke har hatt en eneste kynner ennå!

Skrevet

Jeg har ikke vært plaget av kynnere jeg heller, er i uke 31. å ingen melk i mine pupper enda. å hører at det er normalt. :)

Skrevet

Jeg har ikke kjent en eneste kynner i svangerskapet og er tre dager på overtid i dag ;) Spurte jordmor om dette med kynnere en gang, og hun sa at det er mer vanlig å IKKE ha det som førstegangsfødene, enn å ha det! Så har nok ikke noe å si for om du kommer til å gå over eller ei ;)

Skrevet

Jeg er i uke 38+6, har ikke kjent noe til kynnere, men har fått litt råmelk i det ene brystet :)

Skrevet

Jeg er i uke 38+6, har ikke kjent noe til kynnere, men har fått litt råmelk i det ene brystet :)

Skrevet

takker for svar :) Ikke greit å være førstegangs og uvitende :)

Skrevet

Jeg er også førstegangs og har heller ikke sett noe til noe melk...syns heller ikke puppene virker spesielt ømme eller store - og jeg er i uke 41!

Men står de fleste steder at melken kommer i gang mellom 2-12 dager etter fødsel tror jeg.

Kynnere har jeg, ja, men de varierer fra uke til uke. Har blitt "heftigere" siste måneden - blir tungpustet og varm i hodet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...