Gå til innhold

Noen andre som har en del smerter i magen??:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan dette være? kjennes ut som luftsmerter... som spesielt kommer når jeg ligger på ryggen... Har hatt det ganske vondt i et døgn nå... meeen så har jeg og sambo "kranglet" litt, såå hjelper sikkert ikke at jeg ikke har fått i meg noe mye mat og bare skreket dette døgnet :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

off.. kje kjekkt å krangle me sambo.. eg har og slete litt me smerter i magen, men det er mest når eg ligger på siden. føles litt ut som om noen ligger å stikker meg i siden me en blyant :\ prøv å få i deg litt mat, evt. noe frukt.. å slapp av så godt du kan. blir det ikkje bedre tar du bare ein tlf til føden, vist det skulle vere sånn at du blir små bekymret...

Skrevet

Takk for svar :)

ja vi har heldigvis ordnet litt opp nå... men prøvde å spise men agen ble hard å vond med engang...

mn får vel ringe føden om det blir værre...

takk for svar=)

Skrevet

:) det er bra :) spis noe du virkelig har lyst på.

ja, ring føden om det blir verre, det skader ikkje :)

Skrevet

det er heldigvis ikke så vondt idag:)

Skrevet

Hei, synes du for å være på den sikre siden din bør kontakte lege eller jordmor for å sjekke blodtrykket. Jeg er veldig hormonell denne gangen og kranglet hjemme. Endte opp med magesmerter som ikke forsvant. Magen ble heldigvis ikke hard og jeg kjente barnet. Er i uke 25. Føden ba meg ta en parasett og roe ned, evt ringe tilbake hvis det ikke slapp (Tok tre dager før smertene forsvant helt). To dager senere var jeg hos lege for sjekk og da hadde blodtrykket øket. Nå må jeg sjekke blodtrykket igjen om to dager. Heldigvis var urin bra :) Men høyt blodtrykk må holdes i sjakk. Ikke bestanding like lett hvis man er slitene (jeg jobber 100% og har to barn i barneskole) og hormonene løper løpsk. Ble forresten sykemeldt tvert for å få ned blodtrykket. Prøv å roe ned. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...