Gå til innhold

Handletur til Sverige


StrikkeSara

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg skal en tur til Sverige i helga, og har tenkt meg innom noen butikker med babyutstyr. Er det noen som har noen tips om hva som lønner seg kjøpe eller hva man bør styre unna? Slik prismessig er det vel gunstig å handel i Sverige nå.

 

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kursen er veldig bra der nå. Vi har vel ringt rundt til de fleste butikker som selger maxi cosi bilsete og beste prisen var i sverige. Om man ikke har noe rabatter på babyprodukter i Norge, så lønner det seg nok å kjøpe mye i sverige. Utsalgspris i Norge og Sverige er forholdsvis like, men så har vi den gode kursen da som gjør alt billigere :) God shoppingtur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror man stort sett sparer på alt man kjøper der borte nå!

vi sparte ett par tusen på stellebord.

og ser att man sparer endel på vogner også!

 

god shopping:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor kjøpte du maxi cosi bilsete??:) er akkurat det vi må kjøpe oss ettersom det er det som passer til vognen vår, men er en ganske høy pris i norge syns jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har rabatt på babyshop, så jeg kjøper det der. Men sjekka priser på dem i sverige og det er nesten 20% avslag slik kursen er i dag. Salgsprisen er den samme som i Norge. Absolutt dyrest var på barnas hus. Ellers kommer det ett helt nytt Maxi Cosi bilsete nå, som skal ha en bedre nakke og hodestøtte. Vi har bestilt det, da det kun er bestillingsvare enda. Mange butikker som ikke har fått den enda. Litt skeptisk til å prøve noe helt nytt, men da får vi være forsøkskaniner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ønsker deg god shopping-tur, men vil bare minne om at det kan bli litt komplisert om du trenger å reklamere på noen varer i sverige (om du ikke bor veldig nærme grensen, da :) ). Svigerinnen min kjøpte vogn i sverige. det var nok gunstig ift pris, men dekkene på vognen punkterte et par ganger.. hadde hun handlet i butikk i norge, ville hun selvfølgelig reklamert, men siden turen til sverige ble litt lang, kjøpte hun bare nye dekk fra butikk i norge. ble dyrt til slutt! greit å tenke på, bare :) Lykke til med shopping :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i Sverige og handlet masse. :) Ikke bare kursen som gjorde det billigere - men mye av det jeg kjøpte der koster dobbelt så mye i Norge. Eks. ammepute koster 500 på BabyShop - men i Sverige kostet den 249,- SEK. Ikke at jeg kjøpte det, men det var masse annet som var tilsvarende billig. Jeg kjøpte også vogn der. Briovogn. Og sparte fort godt over 1300 kroner på den med valutakursen og prisen. F.eks. så koster det 500 kr ekstra i Norge å få lufthjul - mens i Sverige så slo de av 100 SEK for lufthjul. :)

 

Jeg handlet på Happyland på Svinesund og er superfornøyd sånn sett. :) Happyland var billigere og hadde bedre utvalg enn Babyproffsen på Nordbysenteret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...