Gå til innhold

Tull med bidragsforskuddet denne måneden også?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som ikke har fått inn forskuddet i dag? Vet utbetalingsdatoen er i morgen, men jeg får de alltid dagen før siden jeg bruker postbanken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forskuddet kommer innen 10 hver måned.. Så de har syv dager igjen på seg da, før man kan kalle det tull! ;-)

Skrevet

Innen 5. iflg mitt vedtak...

Skrevet

Ikke fått jeg heller. Og ja, det skal være inne før den 10. men det har allikevel sine faste datoer, hver måned. Denne måneden er det den 4. så om det kommer etter den 4. så er det allikevel for sent, selv om det er før den 10.

Skrevet

Jeg synes det er trist at noen har så stram økonomi at de sitter og venter på at bidragsforskuddet kommer inn... Jeg får også bidragsforskudd av nav, men jeg aner ikke hva slags utbetalingsdatoer som gjelder, og sjekker ikke kontoen min daglig for å se hva som kommer inn....

Skrevet

Det virker ikke akkurat som at du er trist for at noen har så stram økonomi..... Det virker mer som at du må hovere med at DU ikke trenger å sjekke/vite når det kommer! Om du ikke har behov for å sjekke eller vite det, så burde du heller ikke skrive det her. Ja, jeg trenger de pengene, men ja, vi klarer oss helt fint og vi lever et ok liv med sunn og god mat, det er ikke synd på hverken meg eller barnet mitt.

Skrevet

Her kommer bidragsforskuddet til forskjellige tider hver md. Vet aldri når det dukker opp på kontoen, kan variere fra den siste uken i md til den 10 i md.

Skrevet

ett tips er jo å sjekke "dine utbetalinger" på nav sine sider. der vil det stå utbetalinger som skal komme de to nærmeste dagene.

ellers er fristen den 10 i hver måned, uavhengig om dere har fått de tidligere. da har dere bare vært heldige!! men vet hvor irriterende det er når man er vant til å få de litt før...

Skrevet

Har heller ikke fått det enda, bruker å få det ca den 3-4 hver mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...