Gå til innhold

Erfaringer med Philips Avent babycall, SCD530. Toppmodellen.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

stabil, smart med alle babysangene som kan spilles av via fjernkontrollen, god rekkevidde, bra med talk-back funksjon, bra batterikapasitet...

Vi er veldig fornøyd...

Skrevet

Høres bra ut. Ser man kan stille inn følsomheten på mikrofonen. Funker det bra? Det skal så mye til før den vi har slår inn at jeg hører han ofte gjennom taket fra loftet før sitter'n slår inn. Kan jo ikke ha d slik. Føles ikke trygt i det hele tatt :(

Skrevet

Oi, har jeg toppmodellen? ;)

Har hatt min i ca 8 mndr. Er godt fornøyd med den, selv om jeg ikke har fått talkback knappen til å funke. Har ikke sett noe særlig på bruksanvisninga må jeg innrømme, så det er nok der det ligger...

Bruker min hovedsaklig når vesla sover ute i vogna, eller om ho har sovnet i bilen. Det har skjedd 1 gang at sittern ikke tok inn at ho gråt, og da brukte jeg den i bil.

Jeg har den på maks følsomhet og maks volum hele tiden, så for min del har ikke den innstillingen noe å si.

Pluss i boka for oppladbar foreldre-enhet. MEN hvorfor i alle dager er ikke babyenheten også oppladbar??

Skrevet

synes sensitivitets innstillingen er veldig grei...

I sommer når det var veldig varmt så hadde vi på vifte på rommet hans, og da sto babycallen på hele tiden. Justerte ned sensitiviteten, og den slo ut sånn som den skulle...

Jeg pleier å sette i oppladbare batterier i baby-enheten, så legger jeg den bare under vogna. Har to sett batterier som jeg bytter på. Genialt.

Grunnen til at baby-enheten ikke har batteri er fordi den trekker for mye strøm til at det ikke er lønnsomt å produsere produktet med batteri fra leverandøren. Tviler på at noen hadde giddi å betale 2500 kr bare pga det...

Vi betalte 1400, det holder i massevis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...