Musemor med tre søte små Skrevet 3. februar 2010 #1 Skrevet 3. februar 2010 Var den god eller forferdelig, og hvilke 2 sjokolader liker du best? Altså, best foruten den nye Kvikk Lunsjen dersom den er en av dem. Lurer på om jeg skal prøve den, men har både hørt at den er kjempe god av noen og at den er forferdelig av andre. Men andre ord, spørsmålet er egentlig; de med samme sjokolade smak som meg, syns de den var god eller ikke?
Hera Skrevet 3. februar 2010 #2 Skrevet 3. februar 2010 For å si det slik.... Jeg er ingen sjokoladespiser, tar en bit i ny og ne, men det er ikke det beste jeg får her i verden, meeeeen den nye melkesjokoladen med kvikk lunsj den kan jeg fint bli avhengig av. Og av alle sjokoladene vi selger i butikken, så har den tatt helt av. Det er daglig kunder innom å "kjefter" på oss fordi vi har begynt å selge den sjokoladen hehe.
tante grusom master of law Skrevet 3. februar 2010 #3 Skrevet 3. februar 2010 Det er vel bare å smake det. Tror ikke du dør av opplevelsen dersom du ikke liker den.
Hikken Skrevet 3. februar 2010 #4 Skrevet 3. februar 2010 Jeg synes den var god, men fryktelig opskrytt. Var som smashplata omtrent (bare med kvikklunsjkjeks), men med veldig lite kjeks. Mine favoritter er (har ikke sjangs til å plukke ut to) er walters mandler, stratos, melksjokkis, kvikk lunsj (den vanlige), firkløver og smash.
babygullz <3 vilde Skrevet 3. februar 2010 #5 Skrevet 3. februar 2010 den var nå ganske lik smash... bare litt saltere og kvalmnere! veldig lite kjeks..mye sjokolade en bit eller to var nok! bedre med vanlig kvikk lunsj! har ingen favorittsjokolader lenger.. det var cuba en gang..men forspiste meg..så var det japp, samma regla..og så kinder og sjokoladefamilien/stratos... huff sann.. kanskje like greit;)
MammanTilEmma❤ Skrevet 3. februar 2010 #6 Skrevet 3. februar 2010 nja, den va ikke så god, men nå synes ikke jeg smash er kjempegodt eller da! men ellers ganske sjokkoman av meg.. synes stratos, melkesjokolade,krokanrull,smil,center,japp,lion kindersjokolade
Ranveig R Skrevet 3. februar 2010 #8 Skrevet 3. februar 2010 Den nye kvikklunsjen var heilt grei, men på ingen måte fantastisk. Vanleg kvikklunsj er mykje bedre. Dette var jo ikkje kvikklunsj med havsalt, det var melkesjokolade med bittelitt kjeks. Er ikkje spesielt glad i sjokolade (med unntak av rundt mensen), men om eg kjøper meg noko slikt er det som regel smash. Og dessertsjokolade viss eg skal koooooose meg )
ape Skrevet 3. februar 2010 #9 Skrevet 3. februar 2010 Jeg syns den er KJEMPE god! NAM! kunne spist hele på 200 g Men måtte dessverre dele med mann!
Trultetryne Skrevet 3. februar 2010 #10 Skrevet 3. februar 2010 Ny Kvikk Lunch? Dette har jeg ikke fått med meg.. hehe.. og jeg som bruker å ha full kontroll på sjokoladehylla.. *rødme* Hva er nytt? Jeg har vært i dvale siden midten november (baby og altfor kaldt å gå ut..) Ellers sier jeg bare Freia Melkedrøm med yoghurt og bringebær! NAM!!!
litakine og Theodor Skrevet 3. februar 2010 #11 Skrevet 3. februar 2010 det er jo ikke kvikklunsj med havsalt, det er jo melkesjokolade med kvikklunsj og havsalt. Og den er fantastisk!! jeg elsker sjokolade, smash, walter, helnøtt, firkløver og bounty.
♥ McQueen♥ Skrevet 3. februar 2010 #12 Skrevet 3. februar 2010 Sitter å gomler på den no, og den var helt helt FANTSTISK GOD!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå