oleanna2005 Skrevet 3. februar 2010 #1 Skrevet 3. februar 2010 Det kommer 20 5 åringer hit. Selskapet varer i 3 timer. Hva kan jeg servere? Tenkte noe annet enn pølser denne gangen.
Mom2Two Skrevet 3. februar 2010 #2 Skrevet 3. februar 2010 Hjemmelaget pizza bruker å slå an! Pizzahorn, kjøttboller på spyd med div. grønnsaker og cherrytomater med hjemmelaget potetmos til har vært en hit her, kjøttsuppe med ferskbakte rundstykker har vi prøvd med hell, pastaretter er populære, lasagne vil jeg tro de fleste liker (men vanskelig om det kommer noen som ikke kan spise kjøtt).
oleanna2005 Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2010 Har du kjøttboller og tilbehøret i skåler og så lager de sine egne spyd? Tror du 5 åringer greier det?
oleanna2005 Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 3. februar 2010 Dytter på erfaringer med spyd
Mom2Two Skrevet 3. februar 2010 #5 Skrevet 3. februar 2010 Serverte det til 4-åringer og hadde laget spydene på forhånd. Jeg tror en 5-åring fint greier å lage slike spyd, da kan de også velge selv hva de vil ha på. Det er alltid stas. De greier jo å tre perler til et perlesmykke, og det er samme prinsippet:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå