Knøtte85 Skrevet 3. februar 2010 #1 Skrevet 3. februar 2010 Er maaaaaange år siden jeg var gravid sist, men dette minner ikke særlig mye. Så er litt nysgjerrig på hvordan dere andre har det nå i denne uken? =) Min uke 17: - Fremdeles litt trøtt - Begynt å få apetitten tilbake - Gått opp 4,2 kilo! :-/ - Har ikke kjent særlig liv, tror kanskje en gang eller to svakt, men er ikke helt sikker - Hodepine - Magen er begynt å komme ørlite, men den er ikke så hard som jeg trodde den skulle være - Har fremdeles ikke "dilla" på noe - Føler hormonene er stabile - Jeg føler meg tung i kroppen - Gleder meg til ultralyd om 3 uker! :-) Hvordan er DIN uke 17? Noen som har vært på utralyd i denne uken? Hvordan var det? :-)
MiniMe-i-Magen Skrevet 3. februar 2010 #2 Skrevet 3. februar 2010 Knøtte85: Når har du fått ultralyd? Jeg har fått 24/2 på Haukeland, vi har vel ikke tilfeldigvis samme dag?? :-) Sweety80 her forresten (har byttet nick...)
MiniMe-i-Magen Skrevet 3. februar 2010 #3 Skrevet 3. februar 2010 Knøtte85: Når har du fått ultralyd? Jeg har fått 24/2 på Haukeland, vi har vel ikke tilfeldigvis samme dag?? :-) Sweety80 her forresten (har byttet nick...)
Knøtte85 Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 3. februar 2010 Aaaah, Hei, hehe.. 23/2 på Haukeland! :-P Hvordan har du det denne uken da? Oppsummering! :-)
MiniMe-i-Magen Skrevet 3. februar 2010 #5 Skrevet 3. februar 2010 Tror egentlig jeg har det ganske likt som deg: Litt trøtt/tiltaksløs (men var trøttere for noen uker siden) Får lett hodepine Ingen kvalme Fått endel mage, føler jeg nå ser gravid/feit ut... Endel vondt i korsrygg/rumpe, lurer på begynnelse bekkenløsning Drømmer fortsatt ganske mye og rart Sulten og mett om hverandre
Knøtte85 Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 3. februar 2010 Jaaa, vondt i korsrygg/rumpe.. Har noen lunde det samme! Men har vondt i rumpe-benet liksom.. Hvis du skjønner...? :-P Jeg har ikke peiling på hvor eller hvordan bekkenløsning kjennes ut! :-P
<3 sommerspira mi <3 fødeklar Skrevet 3. februar 2010 #7 Skrevet 3. februar 2010 Er 17 uker imorgen, og vil si at jeg har det akkurat likt som dere. Kvalmen har vært litt innom igjen, men holder seg for det meste borte
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 3. februar 2010 #8 Skrevet 3. februar 2010 hei... Er 17+4, altså i uke 18 jeg da... Kjenner spark Trøtt Kynnere Kjenner livmora godt Smerter i bekkenet, skal begynne med vanntrening med ei venninne som er like langt på vei som meg... hjelper sikkert litt! Ellers i fin fin form... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå