Gå til innhold

Noen sykepleiere som jobber 50% natt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye har dere utbetalt i mnd? Og hvor mye i årslønn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg jobber 55% natt, det er 2 vakter mer per 12 uker enn 50% (utifra at nattevakten er 10 timer)

Jeg har 4 års ansiennitet, og har grunnlønn på 330 i året. Så er det utbetalt 55% av dette. Husker ikke i farta hva det er. Tilleggene er på 670kr pr nattevakt ukedag og 1040kr for lør/søn vakter.

Hva man får utbetalt etter skatt kan jo variere utifra hvilken skatteklasse man tilhører, hvor mye gjeld man har osv.

Du bør forhandle lønnen din, det er vanlig å få høyere grunnlønn når man skal jobbe i en ren nattevaktstilling. Jeg gjorde det og er sånn passe fornøyd. De prøvde å tilby mindre, men jeg sa at tilbudet ble for lavt. Da ble det høyere. Burde nok ha stått litt mer på, kunne nok fått litt til.

Skrevet

eg gjør..Har utbetalt ca 13000 i mnd (uten noen ekstravakter e.l.) Årslønn...veit ikke helt.. ca 200 000? Jobber endel ekstravakter i tillegg for å få det til å gå rundt..

Skrevet

Jeg er vpl men svarer alikevel ettersom årslønnen er ganske lik. Har årslønn på 360 000. Jobber 77.46% natt og har utbetalt ca 19 000 i mnd. (Da jeg hadde permisjon hadde jeg ca 14 000 utbetalt og det tilsvarte 60% stilling.)

Skrevet

I den nattstillingen jeg har nå 66,67% så har jeg utbetalt 19600kr i mnd.lønn. Har 365000 i årslønn ( Over 10 års ansinitet ).

Usikker på skatteklasse.Husker ikke...

Det er vel 9 vakter i mnd totalt inkl 1.arb.helg.Nok vakter på natta synes jeg, vil hverken ha fler eller mindre.

Masse fri og greit betalt.

Skrevet

har 66,67% stilling, utbetalt 19600kr i mnd. Årslønn 365000.

Har over 10 års ansinitet. Usikker på skatteklasse da..

Skrevet

ikke meningen å svare to ganger, ble noe rart med sendinga her første gang så jeg trodde det svarte ikke kom med:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...