Gå til innhold

Er det slutt på gode gamle sparkebukser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på handle tur i dag og skulle ha ett reisehjemsett til den i magen. Hadde sett for meg en litt kul/fin sparkebuske med fot. Var innom HM, Cubus Lindex Kappal og tre barnetøysforettninger og fant nesten ingen i allefall som jeg likte.

Så det ble en selebukse, bby og sokker som var veldig søtt og fint, men siden vi skal ha i april synes jeg det hadde vært best med fot for da hadde vi slippet og bruke strømpebukse under. Babyen kommer til og ligge inntullet i teppe mye av den første tiden og da blir det for mye med både bukse og strømpebukse. Sokker sklir jo bare av.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Savner også bedre/bredere utvalg..

Har forresten problemer med å finne ullklær; strømpebukser, bodyer osv...Noen tips??

Skrevet

sparkebukser er helt pyton å ha på små babyer (store og for den saks skyld) de ser søte ut, men er et helvete!

ikke kjøp det, jeg gjorde det til 1 mann, og endte opp med å kaste dem etter 1 gangs bruk... sønnen min født i mars, ikke noe problem med sokker.

Skrevet

Og eg har berre brukt sparkebukser på dottera mi heilt siden ho var nyfødt, ho bruker det enda (men har ikkje like mange no). Folk er forskjellige, så du treng jo ikkje å advare ho mot å kjøpe det fordi du ikkje likte det.

Eg har handla mykje på nøstebarn, dei har gode ullprodukter som vi bruker mot huda. Dei sparkebuksene dei har der har ein tem, Lindex og Cubus. Men kan jo vere at dei har slutta med det. Spør dei, så kanskje dei får det inn igjen.

Skrevet

Hi her

Dette er mitt tredje barn så jeg vet hva jeg vil ha, liker bedre sparkebukser enn strøpebuker som presser rundt magen.

Du som lurte på ulltøy til så små, så Sparkjøp har masse til en rimelig penge

Skrevet

Jeg har likt sparkebukser til begge barna mine(enig med hun andre, det er jo bare tull å advare mot dette bare for at det ikke fungerte for dere).

Har kjøpt på barnas hus, sparkjøp og div andre butikker. Også i ull fra nøstebarn.

Skrevet

Helt enig i at det burde vært lettere å finne sparkebukser. Snuppa her på 6 mnd bruker for det meste bare body og strømpebukse. Inne er det for varmt med bukse utenpå og sokker er håpløst, de sitter på i 2 sekunder før hun har sparket de av seg...

Har etterlyst det flere ganger i butikkene, men de sier at det er av moten...

Skrevet

Jeg også har nesten bare brukt sparkebukse:)Menst for at da er det ingenting som strammer over magen til den lille..Stakkars lille babyen som skal ligge med ting som strammer over magen når de skal trene og sparke og ove seg på motorikken hele tiden...

Smaken er som baken!!

Skrevet

Vet ikke hvor du bor, men jeg kjøpte sparkebukser på Bogerud Tekstil. Der har de mange søte :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...