Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 3. februar 2010 #1 Skrevet 3. februar 2010 Jeg er 37+0 idag, og den siste uken har jeg begynt å bli så kvalm og ør i hodet..i økende grad.. Kvalmen og ørheten oppstår hovedsakelig når jeg er i aktivitet eller står oppreist lenge.. Så lenge jeg sitter og slapper av i sofaen føler jeg meg i ok form. Bare det å gå en liten tur på butikken i dag satte meg helt ut til jeg fikk satt meg ned da jeg kom hjem. Og i stad da jeg laget middag ble jeg skikkelig uggen og ør. Det føles skikkelig ekkelt.. Aner ikke hva det kan komme av..eller kanskje det er helt normalt på dette stadiet i graviditeten..?? Urinprøver, blodprosent osv har vært helt fine..sist jeg sjekket var for en uke siden..
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #2 Skrevet 3. februar 2010 Glemte å skrive at samtidig med kvalmen verker det på venstre side av ryggen.. Vet ikke om de to tingene har noen sammenheng, men..
¸.•´¯`•.♥michelle♥.•´¯`•.¸ Skrevet 3. februar 2010 #3 Skrevet 3. februar 2010 Off det er så kjipt!! Har hatt det ganske likt i det siste jeg og.. Våknet et par ganger på natta og vært skikkelig kvalm og blitt kjempe svimmel:S Utrolig ekkelt.. Men jeg har begynt på jerntabl nå pga hadde litt lav blodprosent og har vært bedre etterpå... Noe kvalm bare,spes når jeg har hatt falske rier!! Men hvis din blodprosent osv var fin så er det merkelig hva det kan komme av... hmmm Kankje noe nærmer seg for deg,hvor langt er du på vei??
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 3. februar 2010 Jeg er 37+0 i dag. Håper legen har et fornuftig svar til meg i morgen, om hvorfor formen er så dårlig.. Og hvis det ikke er noen fødsel i nær framtid, så kan dette bli kjedelig uker før babyen kommer til verden.. Får ikke gjort stort før jeg blir dårlig, så blir jo bare til at jeg må hvile meg hjemme..
♥Nemi♥ Skrevet 3. februar 2010 #5 Skrevet 3. februar 2010 Jeg har også vært kjempedårlig nå de siste ukene. Er i uke 37+5 nå, og kvalmen herjer for fullt.. Jordmor sier at det er normalt at tidligere sv.skapstegn kommer tilbake i slutten
freia *overtid* Skrevet 3. februar 2010 #6 Skrevet 3. februar 2010 Heisann!!! Er i uke 37 og får de samme symtomene jeg å når jeg går eller står for lenge, i mine tidligere sv.skap fikk jeg beskjed om at ungen kommer borti noen nerver i ryggen. Fikk da beskjed om at jeg skulle ungå å stå for lenge rolig, og prøve å finne meg et sted å sitte for å slappe av litt.
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 3. februar 2010 Nemi: Jeg har ikke vært noe kvalm i løpet av svangerskapet..før nå.. :-P freia: Det var i grunn en god forklaring.. For det er jo kun når jeg står/går at disse symptomene forsterkes..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå