fjollefrua Skrevet 3. februar 2010 #1 Skrevet 3. februar 2010 da kom tanta idag, akkurat på dagen for IKM faktisk... reiser til Dubai imorgen, så var vel kanskje like greit å slippe å bekymre seg for en spire i magen under flyturene... (er litt skeptisk til å fly når jeg er gravid). Men vi satser på at EL kommer til valentinesday, og at det klaffer for alle oss prøvere på morsdagen Kos dere i snøværet, så skal jeg nyte noen late dager på stranda...
fjollefrua Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #2 Skrevet 8. februar 2010 er det ingen som vil skravle med meg? Greit det er mange som ble gravide i forrige PP altså, men ikke SÅ mange? Uansett, nå er vi i Dubai, og jeg tipper tanta er ferdig imorgen... Da prøver vi igjen neste uke og satser på november baby
Gjest Skrevet 9. februar 2010 #3 Skrevet 9. februar 2010 Dessverre ble det skuffende resultat på forrige PP her i gården! Av en eller annen ukjent årsak kom tante 4 dager over tiden.. Til vår store skuffelse!! Så nå prøver vi igjen. Har EL rundt 14. feb. Valentine's day:-)) kunne ikke blitt mer romantisk, spør du meg. Vet ikke om jeg bør ha så store forventninger, men gleder meg fryktelig - håper på full klaff! Har investert i flere eggløsningstester denne gangen, skal begynne å teste så vidt før helgen å se om det ikke er noe på gang. Dette er første gang for begge, så litt ekstra spennende :-D
ellio Skrevet 9. februar 2010 #4 Skrevet 9. februar 2010 Funderar på om jag vågar melda mig på denna tråden. Så uregelmessig TR så jag blir gal.. Men- om syklusen bestemmer sig for å vara snill mot meg så får jag og EL på valentines day. Og som Trixiemixie så syns jeg det virker gøy! Jeg har og el-tester til min hjelp...testomanen i meg liker det..
Gjest Skrevet 15. februar 2010 #5 Skrevet 15. februar 2010 Positiv EL-test igår og idag!! jippi. Dette blir spennende:D
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 23. februar 2010 #6 Skrevet 23. februar 2010 Skuffende resultat for meg også i uke 5, så jeg også er her ennå Har bare ikke orket å være her noe særlig denne pp`n - har mistet litt troen nå, men nå som EL er over stiger jo håpet litt igjen da Er på syklusdag 22 i dag, ikke mange dagene igjen til en evt positiv test - hvordan går det med dere andre da?? Klem
mamman til kiraƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 23. februar 2010 #7 Skrevet 23. februar 2010 jeg må vel kaste meg på denne tråden jeg da... el ca 20.2 tror jeg... har ikke helt styr på alt d der enda... men regner med ikm ca 4.3.. stemmer ikke det ca??
Lillemy36 Skrevet 23. februar 2010 #8 Skrevet 23. februar 2010 Jeg og skriver meg inn her. ikm ca 4 februar,, positiv eltest 18 febr. 2pp. har testet med el-test denne mnd og tar wild jam så får vi håpe det funker:-) Spennende:-)
Gjest Skrevet 24. februar 2010 #9 Skrevet 24. februar 2010 Noen som har planer om å tjuvstarte på testinga allerede nå til helgen??:-) Jeg har IKM 2.mars, men har ikke det i meg å klare å vente 6 dager til... hm. Kunne vært gøy å testet ilag - "testdate" :-))
AnnaA+T Skrevet 24. februar 2010 #10 Skrevet 24. februar 2010 Heia Jeg har IKM fredag 5 mars Tvile rpå det klaffet denne pp, da jeg var på tur med jobben under EL.. Men hadde noen runder før jeg dro og når jeg kom hjem..så har et LITE håp :D Hvis ikke det blir noe denne pp, tar vi en mnd pause, og satser med nytt mot på 2011 baby Masse lykke til alle sammen
kvinne29-m/tvillinger Skrevet 24. februar 2010 #11 Skrevet 24. februar 2010 Melder meg på denne jeg også. Er litt usikker på IKM da jeg tar Pergo, men første pergorunde var 35 dager, så satser på at denne er det også. Hadde positiv el-test 15.feb, så da blir vel ikm rundt 3.mars for meg.
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 24. februar 2010 #12 Skrevet 24. februar 2010 Har IKM sånn ca rundt 1 mars, men har også gått på pergo denne måneden - så kanskje IKM blir noe forskjøvet, det har variert mellom 26-33 dager både med og uten pergo. Dette var fjerde dobbelkur... Har i tillegg gått på bidronninggele og wild yam (selv om det ikke anbefales i forbindelse med bruk av pergo) - tok sjansen og ville prøve jeg, tenker at det kan jo egentlig ikke skade(?) - har også smurt meg med progesta care (progesteronkrem), så krysser fingrene - bare 1 uke igjen til en evt positiv test Krysser fingrene denne pp`n...
Pudding06&Spirepire Skrevet 25. februar 2010 #13 Skrevet 25. februar 2010 JIPPI!!! Vært hos legen i dag, og graviditetstesten var POSITIV Hadde forventa IKM 1.mars, da slipper jeg å vente på den!!! Og regna meg frem til at november blir den store måneden. Takk for all tips, råd og veiledning jeg har fått ved å lese innleggene deres! Og masse lykke til alle sammen
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 25. februar 2010 #14 Skrevet 25. februar 2010 Grattis Skulle så gjerne ha vært i dine sko nå ;D Lykke, lykke til med svangerskapet!!! Kos deg og nyt graviditeten både med og uten symptomer, hehe Har du noen form for symptomer ennå? Og i såfall hva består de av? Klem fra
Lillemy36 Skrevet 25. februar 2010 #15 Skrevet 25. februar 2010 kan man bli kvalm og uvell av wild yam????
Pudding06&Spirepire Skrevet 25. februar 2010 #16 Skrevet 25. februar 2010 Tusen takk R jo tidlig da, men vi må jo begynne et sted! Nei, kan ikke si at jeg har kjent stort altså, noe stikkinger kanskje. Men d kommer vel etterhvert! Første graviditet (4 år siden) tok jeg test i uke 6, grunnet uteblitt mens. Og da husker jeg at jeg hadde den metall smaken i munn og at jeg var trøtt. Og trøtt er jeg også nå, men trur d kommer av alle de sene timene uti natten med OL titting Og du er snart "i mine sko", krysser d som krysses kan for deg! God-lykke-til-klem til deg fra meg )
kvinne29-m/tvillinger Skrevet 25. februar 2010 #17 Skrevet 25. februar 2010 Gratulerer så mye!!! Og lykke til
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 27. februar 2010 #18 Skrevet 27. februar 2010 2-3 dager igjen til IKM - testet i dag på syklusdag 26 og den var negativ :( Skikkelig lei meg... Hvorfor får vi det ikke til??!?!??? Har jo gått på fjerde doble pergokur også nå!! F*§%&?!!!! Lykke til til dere andre og ha en riktig, riktig god helg!!! Klems
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 28. februar 2010 #19 Skrevet 28. februar 2010 Hvordan går det med dere andre uke 9 jentene?? Tenk, til uka er det deres uke!!! Håper mange av dere tester positivt Lykke til Klem fra
mov:) Skrevet 28. februar 2010 #20 Skrevet 28. februar 2010 venter TR 3.-5-mars,men håper den ikke dukker opp. Siden jeg har et håp denne gangen,kvalme,oppblåst,murringer i magen osv.. så jeg krysser fingrene for meg og for dere:)
mrs. hs Skrevet 28. februar 2010 #21 Skrevet 28. februar 2010 Hei ☆Meg og lille snuppis☆2MA,24pp Jeg skjønner ikke helt, om du er fortsatt 2-3 dager til IKM, hvordan vet du at du ikke er gravid? Har tante rød kommet? Jeg vet ikke helt når IKM er, trodde det var i dag, eller i morgen (kanskje tirsdag)... men jeg tok test på fredag som var negativ. Om mensen starter ikke i dag, eller i morra så skal jeg ta et nytt g-test på tirsdag.... så jeg tror at det er fortsatt håp her men blir ikke overrasket hvis TR kommer..... Hvordan går det med dere jenter? Noen som har tatt g-test?
mov:) Skrevet 28. februar 2010 #22 Skrevet 28. februar 2010 TR har ikke kommet her. Venter i d lengste me å ta g-test,er redd for å bli skuffet nå.Så jeg tar nok ikke testen før den dagen jeg venter Tr:) Rart å tenke slik, men sånn tenker da jeg..hehe
kvinne29-m/tvillinger Skrevet 1. mars 2010 #23 Skrevet 1. mars 2010 Venter TR 3.mars..Har ikke tenkt å teste før IKM (om jeg klarer..) Blir altfor skuffet om den er negativ. Har selvfølgelig mange symptomer jeg også Det har jeg vel alltid når jeg kjenner så godt etter:) Men er vel bra symptomer på TR tenker jeg..
AnnaA+T Skrevet 1. mars 2010 #24 Skrevet 1. mars 2010 Heihå... Jeg har ikm til fredag..Men klarte ikke dy meg, og tok en test i dag..Negativ............ Vet at det er i tidligste laget,men jeg har IKKE troa denne pp heller...I dag er jeg dritt lei av å prøve. Og jeg er lei av å høre om alle de gravide venninnene mine som koser seg med mager og planlegger og handler inn..Har ikke mindre enn 6!!! stk som er gravide.... Vi har snart prøvd 1 år..og jeg vet det ikke er lenge i forhold til mange av dere andre.. Men i dag er jeg bare leeeiiiiiiiii meg!! Måtte bare blåse ut litt...¤%#&"¤%#¤#¤#%¤%#&"¤###"##"#%/&()=? Sånn!! Det hjalp hehehe MASSSE!!! lykke til jenter :)
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 3. mars 2010 #25 Skrevet 3. mars 2010 Hvordan går det jenter?? Flere som har testet?? Klems
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå