Vaffern&Bebifisen Skrevet 3. februar 2010 #1 Skrevet 3. februar 2010 Som jeg mistenkte etter forrige ukes stikninger har hodet altså festet seg. Er 33 uker på vei dag. Noen med erfaringer ang dette? Er så mange meninger om hvor lang tid man har igjen se.
LilleFebruarNøtta Skrevet 3. februar 2010 #2 Skrevet 3. februar 2010 Her festet hodet seg i uke 29-30. Er i uke 38 i morgen. Tror det spiller liten rolle om hvor lang tid enn har igjen fra hodet fester seg til fødsel?!?!
Ladybug~N&E Skrevet 3. februar 2010 #3 Skrevet 3. februar 2010 om hvorvidt hodet har festet seg eller ikke på førstegangs har absolutt ingenting å si for hvor lenge det er igjen. hodet til lille var festet fra uke 30 og helt frem til fødsel i uke 38 (som var igangsatt. hadde nok gått helt ut vis ikke)
Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 3. februar 2010 #4 Skrevet 3. februar 2010 Det er nok dessverre ikke noe tegn på tidligere fødsel. Men du kan jo i hvert fall gllede deg over at du nå er garantert å slippe setefødsel )
Vaffern&Bebifisen Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 4. februar 2010 Det er umåtelig betryggende å vite at han kommer riktig vei ja:D
Lbaby Skrevet 4. februar 2010 #6 Skrevet 4. februar 2010 Hvoedan merker en om babyen har festa seg? Småen i magen ligger med rompa ned, å presser veldig mye. Kan det være at hu har festa seg med rompen ned? Er 30 + 6
Vaffern&Bebifisen Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 4. februar 2010 Vet ikke om de kan feste seg med rumpa ned? Ikke at jeg er noen ekspert altså. Jeg merket at hodet festet seg ved at det føltes som at jeg fikk skikkelig nålestikk i underlivet. Nesten som om noen røsket meg i urinrøret eller noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå