Gjest Skrevet 3. februar 2010 #1 Skrevet 3. februar 2010 Har plutselig fått vann i beina. Fikk jo helt sjokk. Beina mine ser ut som forvokste baby-føtter. Har bestandig, inkludert forrige svangerskap, hatt tynne og knoklete bein... Syns ikke detta var noe stilig.
Lykketrollet 05♂+06♀+10♀ Skrevet 3. februar 2010 #2 Skrevet 3. februar 2010 he he, jeg syns faktisk det er litt morsomt å ha vann ibena, så llenge det ikke blir kjempemye. Bena ser jo hysteriske ut :-D Eneste problemet jeg støter på er at vannet går bort om natten/ morgenen, og så kommer det tilbake på kvelden. Resultatet blir at når vi drar på besøk til noen passer skoene fint. Men når vi skal hjem igjen på kvelden har de blitt for små!
b77h Skrevet 3. februar 2010 #3 Skrevet 3. februar 2010 hehe, nei det er ikke lekkert - det kan jeg skrive under på! Jeg har hatt hovne ben siden jeg vel var i 5-6mnd (aldri ellers i livet, men dette er første graviditet). Vil anbefale deg å starte med støttestrømper tidlig - det hjelper masse + kan forhindre at huden og blodårer blir utvidet for mye. Og det føles mye mer behagleig når jeg har de på, får ikke den trykkende følelsen. Ellers drikk masse vann og hold bena opp på en stol så ofte du kan. Aller helst høyere enn hjertet, men det er jo ikke alltid like lett... og beveg føttene for å hjelpe til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå