Mamma til ♀♀ & ♂ Skrevet 3. februar 2010 #1 Skrevet 3. februar 2010 Jeg er 1 dag på overtid i dag og har fått time på sykehuset i morgen for å måle hvor stort barnet er. Den er på vei ut av skjema nå og jordmor mente i går at dette måtte sjekkes. Jeg har også ganske høyt undertrykk (blodtrykk) så dette er også en av grunnene. Jormor visse jo ikke hva de kan gjøre med meg på sykehuset i morgen men det jeg lurer på er om de evt kan hjelpe meg i gang, starte fødselen? Det skal også sies at jeg bære barnet høyt og det har ikke festet seg. Føler jeg ikke klarer å puste for den presser så masse. Noen som kan gi meg noen kommentarer eller har opplevd lignende? Tusen takk for svar uansett
3 tøffe og 1 prinsesse Skrevet 3. februar 2010 #2 Skrevet 3. februar 2010 Hei! Vil bare si at vekstestimering trenger ikke å stemme. Ble skremt sist da de målte ungen til å bli nesten 5 kg men ut kom en "liten" klump på 4 kg. Har vært laaangt utenfor skjema jeg å. Lykke til i morgen og det går nok bra.
Mamma til ♀♀ & ♂ Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2010 Takk for svar. Da ser vi hva som skjer imorgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå