Gå til innhold

Har dere juni jenter kjøpt inn mye babyting allerede?


FruFrydmedtotette

Anbefalte innlegg

Er bare nysgjerrig,for her har vi nemlig ikke kjøpt noenting enda. Nada!

Har fått litt klær,og kjøpt 2 bodyer men det er det.

Kjenner at angsten kom litt over meg her nå,for synes plutselig ikke det er så lenge til den lille kommer. Har termin 17. men man vet jo aldri når dette lille vidunderet velger å melde sin ankomst.

Og vil jo gjerne ha alt klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har heller ikke kjøpt spesielt mye. Var i USA i jula og kjøpte noen få bodyer og så fikk "den lille" en bamse nå. Ellers ingenting her heller. Har ikke begynt å pusse opp barnerommet heller. Vi har termin 23. juni, men som du sier - vi vet jo ikke når de kommer.

Jeg har det periodevis på samme måte som deg, at jeg gjerne skulle hatt alt i hus.

 

Lykke til! Både med svangerskapet og innkjøpene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har kun kjøpt en body, en pysj, en bukse, en genser og 3 pk md sokker og strømper... og så har jeg fått et par poser etter tantebarnet mitt. Men det er igrunn ingenting ca...

 

Jeg skal til sverige i mars så regner med at d blir en del shopping der og så skal jeg kjøpe seng og stellekomode på ikea i april, bilstol skal vi kjøpe en brukt maxicosi og barnevogn og skinnpose får vi av mine foreldre og svigers... så jeg har en plan... værtfall :P

 

Jeg syntes nesten d er litt tidlig å begyne å stresse når d er 4-5 mnder til babisene kommer poppende :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har kun kjøpt en body, en pysj, en bukse, en genser og 3 pk md sokker og strømper... og så har jeg fått et par poser etter tantebarnet mitt i forskjellige størrelser, men han er gutt og jeg får mest sannsynligvis en jente. Så da kan jeg ikke bruke mye av d uansett...

 

Jeg skal til sverige i mars så regner med at d blir en del shopping der og så skal jeg kjøpe seng og stellekomode på ikea i april, bilstol skal vi kjøpe en brukt maxicosi og barnevogn og skinnpose får vi av mine foreldre og svigers... så jeg har en plan... værtfall :P

 

Jeg syntes nesten d er litt tidlig å begyne å stresse når d er 4-5 mnder til babisene kommer poppende :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har kun kjøpt en body, en pysj, en bukse, en genser og 3 pk md sokker og strømper... og så har jeg fått et par poser etter tantebarnet mitt i forskjellige størrelser, men han er gutt og jeg får mest sannsynligvis en jente. Så da kan jeg ikke bruke mye av d uansett...

 

Jeg skal til sverige i mars så regner med at d blir en del shopping der og så skal jeg kjøpe seng og stellekomode på ikea i april, bilstol skal vi kjøpe en brukt maxicosi og barnevogn og skinnpose får vi av mine foreldre og svigers... så jeg har en plan... værtfall :P

 

Jeg syntes nesten d er litt tidlig å begyne å stresse når d er 4-5 mnder til babisene kommer poppende :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte 4 bukser på salg etter ultralyd. Har også kjøpt noen laken og kluter jeg kom over med 40% avslag. I tillegg har vi kjøpt bilstol på januarsalget. Ellers arvet en god del klær, selvfølgelig med overvekt av lyseblått når vi får jente.... Det var derfor jeg måtte ut og kjøpe noen bukser etter ultralyd. En haug med hvite bodyer å bruke til.

 

Har en tanke om hvilken vogn og seng vi vil ha, men kjøper ikke det enda. Oppussing av rom har vi såvidt begynt med. Vil ha det klart før babyen kommer, og tenker at det er greiere å male når magen ikke er så stor. For tiden er det klargjøring før tapetsering og maling det jobbes med.

 

Syns ikke det er noen vits å stresse med alt utstyr og klær nå, men jeg syns det er kos å kikke på og handle litt. Dessuten er det greit å fordele de store utgiftene over flere måneder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei jeg har kjøpt stellekommode og seng, seng er også i boks. bilsete har jeg ikke kjøpt ennå men veit hvilket sete jeg skal ha. skal ut og handle en del små ting som trengs i løpet av februar da:)

gleder meg til og innrede rom og gjøre alt klart:) vi har ikke termin før 30juni men man veit aldri når frøkna har planer om og komme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å la være å kjøpe ting jeg synes er fine og praktiske jeg. Er jo en del ting man trenger, så jeg synes det har vært greit å begynne tidlig, så man ikke får alt på en gang.

Har kjøpt en del klær i str 56, og noen få i 50. Har kjøpt et par leker og en spilledåse. Har også kjøpt bilsete, men det kjøpte vi bare fordi det var på salg, ellers hadde vi venta. Kjenner flere som skal ha i juni som har vogn og seng klart allerede, men det venter vi litt med. Men i starten av mai skal jeg ha det meste klart tenkte jeg. Som du sa så vet man jo aldri når de kommer. Jeg har termin 16, men både jeg og samboeren min er født før tida og det sies jo at dette kan følge videre når man skal ha barn selv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har kjøpt vogn, ammepumpe og noen flasker og sengesett... dette kommer i posten fra sverige på mandag håper jeg:D så grunn til at jeg kjøpte det var at for alt ble det bare 4000,- ellers har jeg fått noen klær i 50 og 56 2 bodyer, 2 bukser, 2 smekker, 2 par sokker og ei strømpebukse:) har seng og stellebordd og rosa bilsete fra sist (selv om jeg får gutt nå får han bruke rosa sete) men skal låne meg ei vugge da... og driver og planlegger og bytte litt rom her og sånn.. så jeg skal ikke kjøpe noe mer før jeg har gjort det... må kaste littdritt så jeg får plass osv:p haster jo ikke med og kjøpe siste greiene før i mai, når jeg har termin 18 juni =))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt litt klær. Har også bestilt barnevogn fra Sverige, regner med å kjøpe barnesete, stellebord og lekegrind når vi skal hente vogna:)

 

Går vel heller ikke så lenge før vi begynner på barnerommet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har arvet masse heldigvis, så det eneste vi har kjøpt er vogn. Dessuten er svigermor shoppe-gal så hun har bidratt med masse. Jeg var å titta på babyklær i dag, men jeg tror ikke jeg trenger noe det første halve året da vi har fått sykt mye. Har også blitt lovet en seng og stellebord når vi flytter i nytt hus. Dyne, pute og tilhørende trekk er i boks. Det er bamse, rangle og div andre leker også. Dessuten har vi også arvet lekegrind, reiseseng og bilsete. Noen flasker og smokker har det blitt kjøpt også...

Det eneste jeg skal kjøpe som jeg kommer på nå i farta er babycall og vippestol og selvfølgelig bleier, salver, kluter etc...

 

Så vi er virkelig heldige. Har nemlig ikke spessielt mye penger for tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har allerede kjøpt inn en del ting... seng å diverse pynt til rommet på ikea, vogn er å i boks! fikk kjøpt den brukt å da måtte man bare slå til:) ble endel på princess å når de hadde 40% på hele butikken...stellekomode har jeg plukket ut alt men ikke noe stress med å få den hjem.. å bilstol, vippestol å sånn får jeg mest sannsynlig låne av kusina:) Føler jeg har stressa litt med det her men syntes det var godt å få gjort unna litt når det var salg å det var mer penger i banken den mnd her enn det pleier være:) har forresten termin den 9ende!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...