Gå til innhold

HCG verdier??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk svar på HCG verdi i dag som ble tatt på den 12 dagen etter egginnsett, den var på 169 :) Det er vel en bra verdi, så kort i svangerskapet, er det ikke??

Jeg skal ta ny prøve på torsdag, for å se at det utvikler seg tilfredstillende.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en helt fin HCG verdi, så gratulere så mye :o)

Jeg hadde 178 på samme tid med min lille krabat :o)

Skrevet

Takk, endelig føles det som at det går min vei :)

Skrevet

Klart det gjør det!!! All hcg over 50 er bra og du har jo tre ganger så mye som det! Masse lykke til :o)))

Skrevet

Hei jenter

19 dager siden innsett her når jeg teller med innsettingsdagen og jeg har en hcg på 2032.

Tror endelig jeg kan senke skuldrene litt, klinikken sa iallefall at det var helt normalt..

Skrevet

Gratulerer Lucy73, dette var gledelige nyheter:)

Det må ha vært nervepirrende for deg dette her, først negativ test, så positiv og så blødning... Men du er gravid, tenk det!!!! Verdien høres jo kjempebra ut:)

Skrevet

hurra for høye hcg prøver!!!:))))

Skrevet

Til HI.

Dette høres tilfredsstillende ut. Men vokt deg for å sammenligne for mye med andre. Det kan bare gjøre deg bekymret siden noen har fortere høy hcg enn andre.

De finner ikke hcg med mindre du er gravid. Et unntak her er selvfølgelig at medisinen du tar under forsøk lager falskt hcg, men etter hva jeg vet så er 12 dager pretty safe på det området der.

Og det viktigste av alt. Det er stigningen fra en prøve til en annen som har noe å si, framfor resultatet på den ene. Så man vet egentlig ikke før man har tatt to.

Skrevet

Da har jeg endelig fått svar på bege prøvene.

På 12 dagen etter egginntak:169

På 15 dagen etter egginntak 631

Endelig føler jeg at dette går veien :)

Skrevet

å så flott eureca:))

det har jo mer enn doblet seg!!:))grattis...dette går din vei ser du;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...