Gå til innhold

hvilken flasker ska jeg kjøpe??+


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg er ikke så heldig som de fleste at jeg kan amme,,, Pga en operasjon er dette umulig for meg dessverre...

Men er detnoen som har tips tilhvilke flasker som er best for disse små?? Brukte avent til nr 1 med har hørt så mye rart om disse.... Trenger litt råd og tips her..

 

og er det fremdeles NAN som er detvi bruker eller er det kommet noe nytt???? eller bedre...

 

Håper noen kan hjelpe meg litt...

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei.

beklager, jeg venter min første, så har ingen erfaring med flasker. Men har sett litt rundt. Eneste problemet jeg har hrt om med Avent er jo at de inneholder bpa. Men de har nå begynt å lage noen uten bpa. har kjøpt de selv. siden jeg har kjøpt ammepumpen fra avent.

har sett litt rundt på nettet og tester.

http://shop.textalk.se/no/artgrp.php?id=6110&grp=28262

 

her er en nettside hvor testen står.

http://nrk.no/programmer/tv/fbi/1.6782057

 

håper dette var til litt hjelp :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde avent til min første og er veldig fornøyd med de. Da alt styret rundt bpa kom opp, sendte jeg inn alle flaskene til avent og fikk nye uten bpa. (det er de som er litt gulaktige i plasten.) De kan man trygt bruke:)

Lykke til!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tommee tippee (closer to nature)

Jeg valgte de da det er BPA frie flasker med kolikk ventil, samt at smokken er bred og myk og ligner på mors bryst. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi da, dette ante jeg ingenting om. Brukte bare avent til min første for snart ti år siden og fikk akkurat låne en hel bærepose med aventflasker. Jeg var veldig fornøyd med de sist og tror jeg denne gangen vil se ann behovet før jeg vet hva jeg skal gjøre med dette BPA styret.

 

Lykke til med flaskematingen da :-) Det er jo så mange fordeler med det også :-) Kanskje ender jeg også opp med det igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det med bpa trenger dere ikke bekymre dere for, sjekket litt rundt dette for å finne ut hva det var. og fant ut at hvis et barn skal kunne få skader av det innholdet bpa som er i flasker så må de SPISE minst 20 flasker, og da tror jeg de hadde blitt mer skadet av å spise dem enn av giften egentlig...

er bpa i alt av plastflasker vi drikker av også, man må SPISE det i ganske store mengder, og da KAN det være farlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har selv kjøpt inn en del avent flasker, bpa er ikke noe å bekymre seg for nå! hvertfall ikke om dere kjøper nye. De selger dem til og med på apoteket. Og det står 0% bpa med stor skrift på emballasjen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brukt dr.brown flaskan på min første, og e veldig fornøyd me dæm, sjøl om d e nånn smådela som må vaskes/skylles så følt ikke æ at d va nå problem. ps- dæm e billiger på barnas hus enn på apotekan..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...