mummsy Skrevet 3. februar 2010 #1 Skrevet 3. februar 2010 Hører knepping i magen.. Hva kan det være?Det har kommet et par ganger til nå.. Kan ikke beskrive det annerledes. Har ikke strekkmerker heller, så det er ikke det.. det var ei som sa hun hørte når det sprakk, men det er ikke det... 9 dager til termin, slimproppen er gått, masse masrier og kneppinga.. Har ikke hatt det før.. Rarrt Noen andre som har hatt det samme?
¤ Lille-trille med marsbaby ¤ Skrevet 3. februar 2010 #2 Skrevet 3. februar 2010 Har hørt det et par ganger nylig selv jeg også, første gangen frøys jeg helt til, var nesten redd for at det var vannet som gikk. Høres nesten ut som et lite knekk? Eller knepping som du sier. Har forresten 5 uker til termin jeg da.
mummsy Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. februar 2010 Jeg satt å ventet på at vannet skulle gå første gangen jeg hørte det, men nå har det skjedd mange ganger uten at det skjer noe mer..
ღMadame_mim ღ Skrevet 3. februar 2010 #4 Skrevet 3. februar 2010 Det er visst en del fagfolk som mener at dette er leddene til babyen som knekker!! Man kan også kjenne/høre et knepp av og til når vannet går, men da merker man jo det kort tid etterpå :-)
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 3. februar 2010 #5 Skrevet 3. februar 2010 Hei....dette har jeg opplevd flere ganger å....og lurer på hva det kan være. er i uke35+4 nå så ennå noen uker igjenn til terminen. så Dytter denne opp igjenn.....
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 3. februar 2010 #6 Skrevet 3. februar 2010 jeg tror det er leddene til babyen som knekker, synes det høres sånn ut, også er det i forbindelse med at babyen beveger på seg. Hørte det masse for et par uker siden, rundt uke 36-og av og til nå... Jeg har fått strekkmerker da, men siden det er akkurat i en bevegelse tror jeg det kommer innenfra!
Bromelia Skrevet 3. februar 2010 #7 Skrevet 3. februar 2010 Jordmora mi sa at kneppelydene er bekkenet mitt som utvider seg.
Gjest Skrevet 3. februar 2010 #8 Skrevet 3. februar 2010 Hvordan i all verden ville det være mulig å høre leddene til babyen knekke når den ligger i vann...?? Det høres veldig usannsynlig ut. Det er sikkert bekkenet ditt, som en foreslo over her.
mummsy Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #9 Skrevet 3. februar 2010 Huff det hørtes jo fælt ut.. At leddene til babyen kneppes og knekkes.. Hveeem vet! Det er vel ikke noe klart svar på det da, men det er jo en trøst at det oppleves av flere.. Takk for svar iallafall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå