Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 3. februar 2010 #2 Skrevet 3. februar 2010 Jeg var i uke 36. Da var den beregnet til 3440g. Ble født dagen etter termin og veide 4600g ved fødsel
jannie26 Skrevet 4. februar 2010 #3 Skrevet 4. februar 2010 var på kontroll i uke 35, babyen ble målt til og veie 4700, ble henvist rett til føden for og se videre hva di ville gjøre. Der målte di og styra, ble enig om og sette i gang dagen etterpå, ble sendt hjem for og komme tilbake morgenen etterpå. vel hjemme og stort håp om en god natte søvn så gikk vannet og smertene kom fort og etter kort tid var det 2 minutter mellom hver rie, ble sendt med sykebil, og rakk akkuratt inn på føden så kom det ei jente på 2900 g. litt rart at di kan bomme så veldig...
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 4. februar 2010 #4 Skrevet 4. februar 2010 Hva er grunnen til dere har vært på vekst kontroll?? Sist fikk jeg ei jente på 4314,livmoren ville ikke trekke seg sammen igjen og måtte få mange sprøyter og stikkpiller og ikke minst di gikk inn og klemte den,vooondt..mistet 1.5 l blod. De mener at det er pga jenta var stor og at livmoren orket ikke jobbe mer,kan jeg få vekstkontroll denne gangen,venter gutt..han blir sikkert ikke mindre;(..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå