go-jentene Skrevet 3. februar 2010 #1 Skrevet 3. februar 2010 Hvilken inngang er det man skal bruke når fødselen er i gang?? Kan man kjøre dit? Eller er det meningen at man skal bruke hovedinngangen og gå den lange veien?? Var dere fornøyd med sykeshuset ellers? Ønsker mange erfaringer, gode og dårlige:)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2010 #2 Skrevet 3. februar 2010 Hei Jeg fødte på Ahus i oktober. Brukte hovedinngangen ja. Er det veldig bråttom, kan sikkert akutten brukes. Men på svangerskapskurset fikk vi beskjed om at hovedinngangen fint kunne brukes og at man mest sannsynlig ville klare å gå. Jeg måtte ta en del pauser, men alt gikk bra Bil vet jeg ikke - må sikkert parkere i p-hus eller noe da. Vi ankom i taxi. Fornøyd med Ahus. Mange flinke og hyggelige mennesker som jobber der, utenom ho jordmora som skrev meg ut. ( Men det er sikkert dyktige og mindre dyktige mennesker på de fleste steder). Vi fikk enerom og det er jeg veldig glad for. Vil nok velge Ahus igjen, om det blir aktuelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå