Gå til innhold

For en bedriten dag.. beklager ordbruken!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne dagen kan snart strykes og jeg går i senga!!

Har akkurat fått mensen etter et håp om spire- men den gang ei!!

De ringte akkurat fra meglerkontoret om at tomta vi vil ha har fått et høyt bud :(

Vi har akkurat fått svar fra banken om at vi ikke får det lånet vi vil ha, så der røyk både tomtedrømmen,babydrømmen og boligdrømmen. De holder ikke på med boliglån lenger. Må da finne en annen bank innen kort tid!

I tillegg er jeg hjemme med sykt barn!!!

KAn denne dagen bli bedre snart? Vær så snill!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du skal være gla du har mulighet til å få et lån til å kjøpe bolig i det minste! Ikke alle som er så heldig!

Skrevet

Joda jeg ser den, men akkurat nå ser det også mørkt ut!!

Skrevet

Hei:) du, du skal se det ordner seg det meste! Jeg har også vært borti en del av det du sier her, ang husdrømmen. Og det er kjipt og trasig og tungt og alt det der. Men om litt går den verste skuffelsen over, dere finner en ny tomt, og så må dere se på kravene deres og sette ønsker etter lånebeløpet, ikke lånebeløpet etter ønsker. For det blir dyrt!

Husk banken vil at dere skal greie å sitte med huset deres etter det er bygd, og derfor øser de ikke bare ut penger. Been there, og svelget noen kameler. Men nå har vi vårt eget hus, med egne soverom til alle mann. Riktignok har vi ikke pergo på gulvene, og flislagte bad med varmekabler. Vi har heller ikke det flotteste kjøkkenet. MEN vi har vårt eget hjem, og med tiden skal vi pusse opp og få det akkurat som vi ønsker oss. Men vi har tiden til hjelp. Nå er vi lykkelige for at vi har vårt eget hjem.

Babydrømmen skal du se, går i oppfyllelse også, den rette egget bare venter på å få vise seg frem. Men uansett, du har barn og det skal du også være usigelig takknemlig for:)!!! Ikke alle kan få barn...

Du skal se det ordner seg, og ting blir lettere når du får ting på avstand.

God bedring til barnet ditt:)

Skrevet

Hei:) du, du skal se det ordner seg det meste! Jeg har også vært borti en del av det du sier her, ang husdrømmen. Og det er kjipt og trasig og tungt og alt det der. Men om litt går den verste skuffelsen over, dere finner en ny tomt, og så må dere se på kravene deres og sette ønsker etter lånebeløpet, ikke lånebeløpet etter ønsker. For det blir dyrt!

Husk banken vil at dere skal greie å sitte med huset deres etter det er bygd, og derfor øser de ikke bare ut penger. Been there, og svelget noen kameler. Men nå har vi vårt eget hus, med egne soverom til alle mann. Riktignok har vi ikke pergo på gulvene, og flislagte bad med varmekabler. Vi har heller ikke det flotteste kjøkkenet. MEN vi har vårt eget hjem, og med tiden skal vi pusse opp og få det akkurat som vi ønsker oss. Men vi har tiden til hjelp. Nå er vi lykkelige for at vi har vårt eget hjem.

Babydrømmen skal du se, går i oppfyllelse også, den rette egget bare venter på å få vise seg frem. Men uansett, du har barn og det skal du også være usigelig takknemlig for:)!!! Ikke alle kan få barn...

Du skal se det ordner seg, og ting blir lettere når du får ting på avstand.

God bedring til barnet ditt:)

Skrevet

Tusen tusen takk for noen gode ord på en ellers tung dag.

Slike som deg skulle det vært flere av :)

Godt det ordnet seg for dere- får håpe det gjør det her også. Men når alt kommer på en gang blir ting litt svart.

Nå er det legebesøk med barnet mitt- da blir forhåpentligvis en ting bedre om kort tid :)

Skrevet

Underlige greier, trykket bare en gang på svaret mitt, åpnet en annen fane og surfet litt på andre ting, mens dette surra og gikk. Så gikk jeg inn på barnetmitt.com på den nye fanen. Finner innlegget mitt lagret og krysser ut det som fortsatt surrer og går... Og så står det 4 svar kjempelenge og plutselig står det 5 svar og mitt svar kom to ganger.

Skrevet

Underlige greier, trykket bare en gang på svaret mitt, åpnet en annen fane og surfet litt på andre ting, mens dette surra og gikk. Så gikk jeg inn på barnetmitt.com på den nye fanen. Finner innlegget mitt lagret og krysser ut det som fortsatt surrer og går... Og så står det 4 svar kjempelenge og plutselig står det 5 svar og mitt svar kom to ganger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...